M4X Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Aangezien er volgensmij nog geen topic was over deze game (behalve dat hij is uitgesteld) maak ik er maar 1 aan. Het lijkt me leuk om een keer een avond te organiseren met een eigen server als er genoeg mensen mee willen doen. Hieronder een lijstje om in te vullen als je Warhawk hebt: [b]PSN Naam:[/b] Je naam op Playstation Network [b]Rang:[/b] Kapitein, Generaal, Rekrutt etc. [b]Favoriete speltype:[/b] Team death match/ Verover de vlag, Zoners etc. [b]Zou je het leuk vinden om mee te doen:[/b] Mijn lijstje: PSN Naam: Xguy Rang: Vaandrig Favoriete speltype: Team death match - Luchtduel Zou je het leuk vinden om mee te doen: Ja Ik hoop dat er genoeg mensen zijn die mee willen doen Reageren
Ikkes Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 *bump* PSN Naam: Ikkes Rang: Vaandrig Favoriete speltype: Verover de vlag of Zones of Dogfight (TDM) Zou je het leuk vinden om mee te doen: Jazeker. Nu de game ook in de winkel ligt lijkt de kans van slagen van dit project mij realistischer dan ooit. Ik ben dan ook erg beniewd of er meer mensen naast m4x(de bedenker) zijn die dit wel willen doen. Reageren
Rullez Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) PSN Naam: Cranker1993 Rang: Soldaat Favoriete speltype: Maakt mij niet uit Zou je het leuk vinden om mee te doen: Zekers Bewerkt: 16 februari 2008 door Rullez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.