Jump to content

Idols 4!


Scarface92

Recommended Posts

Beste leden!

Idols.gif

Idols is terug!

Vanaf zaterdag 20 oktober is de grootste en meest spectaculaire zoektocht naar zangtalent terug op tv.

Er zijn 2 nieuwe jury leden bij gekomen:Gordon en John Ewbank.

De andere 2 zijn Jerny Kaagman en Eric van Tijn.

gordon_210x114.jpgjohn_ewbank_210x114.jpg

Ik heb weer zin om de nieuwe idols te kijken en word vast en zeker weer lachen met de jury! :schater:

Greetz,

GrandTheftTwanO

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    10

  • Froop

    5

  • D-Square

    3

  • Fantomican30

    3

Nee. Wordt echt te veel uitgemolken nu. Al die kloteshows op SBS en RTL die eigenlijk op precies hetzelfde neerkomen, en waarvan 90 % van Nederland de naam van de winnaar binnen een week is vergeten komen m'n strot uit.

Link to comment
Delen op andere websites

De audities zijn wel leuk om te kijken. Op de manier hoe die mensen soms afgaan :7

Maar toch tienuizendenmensen worden gewoon voor schut gezet.

En het grappigste is dan te zien dat mensen van Idols 1/2/3 het steeds weer opnieuw proberen :7

Die mensen die hier aan meedoen zijn toch.... "Knettergek"

Link to comment
Delen op andere websites

nee vroeger was het nog speciaal maar nu is het hele principe uigemolken door wannebe a popstar and dacning on ice

en al die andere rotzooi

idd

Hier in BE tonen ze "Sterren op het ijs" vorig jaar was er "Dancing on ice" gewoon pure remake..

De audities zijn ook grappig,maar daarna,de winaar maakt 1 liedje,en hij bestaat "zogezegd" niet meer.

Ik kijk liever naar "De Provincie Show" op één met Peter van de Veire van studio brussel ;) een aanrader als je één hebt (elke vrijdag,om 21:00 op één (BE) )

Link to comment
Delen op andere websites

NEE! Na Idols, Idols 2, Idols 3, The X-Factor, So You Wannabe a Popstar en So You Wannabe a Popstar zonder beroemdheden vind ik er weinig origineels meer aan. Bovendien is iedereen de winnaars al lang weer vergeten en krijgen ze echt weinig publiciteit.

Eigenlijk heb ik alleen hele kleine stukjes gezien van Idols 1 en 2 en verder nooit iets bekeken in dit genre. Ik vind het namelijk nogal saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.

Dus inderdaad, geef mij maar GTA IV... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

nOpE Ga NiEt KiJkEn ViNd HeT nIeT eChT lEuK

nope ga niet kijken vind het niet egt leuk :D:D

Alleen de voor ronders daar zitten altijd mensen bij die niet kunnnen zingen(IK ZEG NIET DAT IK HET WEL KAN!!!)[/font]

Bewerkt: door bramboy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...