STASKO Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Zet hier alle foto's van auto's en voertuigen die jij graag in de volgende gta game zou willen hebben!! (maakt niet uit wat voor voertuig) SUCSES!! ANYONE?? Hier een paar voertuigen die ik wel eens wil zien in de volgende gta!! gewoon een paar mooie foto's van mooi bolides. Reageren
liltuner Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Nou een minibike zou wel mooi zijn.. Reageren
STASKO Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 HAHA ik zie het al voor me!! met je benen sleep je erachteraan!! nee mij te gevaarlijk, ik zie liever een skateboard,,,,,,,met ook de minibike naturlijk. Reageren
ErnstJ Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 ik wil dat de cartel cruiser weer terugkomt in de nieuwe gta Reageren
STASKO Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Dat is inderdaad nog steeds een van mijn lievelingsauto's,,,maar in San ANdreas is zoveel keus dat ik die alweer ben vergeten, maar ik heb er laatst nog in gereden real love,,,zucht. :lol: :lol: Reageren
X-TX Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) ik wil dat de cartel cruiser weer terugkomt in de nieuwe gta Ik vind hem echt zo'n gagster wagen maar nu gebruik ik de fbi wagen en nog andere ben de naam ff kwijt. Bewerkt: 7 januari 2005 door neophyte13-2 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) Doe maar maar deze auto's http://img107.exs.cx/img107/3659/zo.jpg En de minibike leek me ook wel leuk Bewerkt: 7 januari 2005 door mazzeltje Reageren
GTA@SA Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Mij lijkt de MiniBike vet strak en een vette Ferrari ! :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 mijn shelby mag absoluut niet missen images.jpe Reageren
RTS Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Die autos van mazzeltje never. Dan is het super onrealistisch met autos uit de jaren 60 en autos uit 2010 ofzo. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Ik zou deze voertuigen er wel graag in terug willen zien. Lijkt me wel grappig als ze er ook een keertje zulke dingen indoen dat je ze zélf kan gebruiken. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Rollerblades ?!? Als je die moet stelen als de politie achter je aanzit moet je eerst 5 min. om die dingen aan te trekken Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Ik zou deze voertuigen er wel graag in terug willen zien. Lijkt me wel grappig als ze er ook een keertje zulke dingen indoen dat je ze zélf kan gebruiken. baffie dat zijn toch stuka's of niet, en rollerblades lijkt me ook wel leuk samen met een skateboard en weer een bmx Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 (bewerkt) Ik zou ook wel een Waterscooter er in willen hebben :lol: en een Sneeuwscooter wil ik ook wel. :lol: @RTS. Je zei dat het onrealistich is om auto's uit de jaren zestig erin te zetten en uit de jaren 2010. Ik vindt van niet hoor, in onze wereld zie je ook Oldtimers rond rijden en nieuwe auto's ook. Bewerkt: 14 januari 2005 door mazzeltje Reageren
-Richard- Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Ik zou ook wel een Waterscooter er in willen hebben :lol: Dat zou wel gaaf zijn. Die zou ik er ook wel in willen hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.