Jump to content

Portal

T@rget

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het spel helemaal uit gespeeld. Het is echt heel leuk. Vooral het einde is super vet. Iemand anders hier die hem ook geeft (uit) gespeeld? Hij zit bij de Orange Box van Valve (Ik heb hem gedownload, maar daar mag ik natuurlijk geen link naar geven). Het is een leuk puzzel spel waar je met Portals (Ya Rly) overal moet zien te komen met van alles en nog wat. Ik heb het eind liedje ook even uit de data files gehaald, Die post ik zo wel even. het spel is echt een aanrader

Hier een Youtube filmpje:

Een paar dingen die je daar ziet (Zoals de animatie hoe een portal ontstaat) zijn nog wel verbeterd in de uiteindelijke versie ^_^
  • 8 maanden later...
Geplaatst:

Is het ook, maar soms is Portal wel focking moeilijk. Ik kom niet voorbij level 15, op Youtube kijken gaat moeilijk. Daar doen ze het zo snel, er zijn trouwens 19 levels in Portal.

Geplaatst:
Is het ook, maar soms is Portal wel focking moeilijk. Ik kom niet voorbij level 15, op Youtube kijken gaat moeilijk. Daar doen ze het zo snel, er zijn trouwens 19 levels in Portal.

Niet....

...Voorbij....

...Level 15?

Dat spel is een EITJE. Die custom maps however, zijn iets moeilijker....

...Mja, sowieso een van de meest epische spellen die ik ooit gespeeld heb. Portal was ECHT heel erg goed! ^_^

Geplaatst:

Voor elke sjaak die begint te zeiken dat Portal kort duurt: ga de challenge en advanced maps spelen. They will rip ya ass of j00!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...