lordfrancis Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 (bewerkt) zijn er savegame voor de superman mod Bewerkt: 22 oktober 2007 door _KoE_Mzungu 2 topics met dezelfde vraag samengevoegd Reageren
duivelse 13 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) ik heb trek in een uitgespeelde versie van gta sa met de superman mod als je die heb zou je het naar mij kunnen pasen hartenlijk bedankt. Bewerkt: 20 oktober 2007 door Joriz Niet bijdragende afbeelding verwijderd Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 ik heb trek in een uitgespeelde versie van gta sa met de superman mod als je die heb zou je het naar mij kunnen pasen hartenlijk bedankt. Volgens mij vervangt deze mod niet de .scm bestanden dus je kunt een 100% savegame downloaden uit onze eigen Database. Reageren
duivelse 13 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 dat heb ik al geprobeerd maar als ik dan gta opstart en dan die 100% savegame wil laden dan loop 'ie vast, ik hebum ook alleen maar nodig voor die sub missies enzo ik heb alles al gecollecteerd en ik vind het verhaal leuk om te doen , dus... laterzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.