GTAgangsta Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Hallo allemaal ik heb sinds kort NFS underground 2 gekocht, maar nu heb ik hem geinstalleerd en staat hij op engels :s ik weet niet waar ik hem op nederlands in kan stellen :S nl taal zit er wel bij plzz help ff Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Normaal kun je dat doen bij het begin scherm anders moet dat bij options. p.s. Ik denk dat dit topic bij dit subfora moet staan. >>> Door Froodooo: Inderdaad, ik heb 'm even verplaatst.<<< Reageren
thug Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 een vriend van mij zegt dat je het niet kunt instellen voor nedelands zo ook bij nfs carbon Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Hallo allemaalik heb sinds kort NFS underground 2 gekocht, maar nu heb ik hem geinstalleerd en staat hij op engels :s ik weet niet waar ik hem op nederlands in kan stellen :S nl taal zit er wel bij plzz help ff EDIT: Probleem is al verholpen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Hallo allemaalik heb sinds kort NFS underground 2 gekocht, maar nu heb ik hem geinstalleerd en staat hij op engels :s ik weet niet waar ik hem op nederlands in kan stellen :S nl taal zit er wel bij plzz help ff EDIT: Probleem is al verholpen Zou je de oplossing ook even aan mij kunnen vertellen ? Ik heb toch ook liever nederlands Reageren
mike112 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Hallo allemaalik heb sinds kort NFS underground 2 gekocht, maar nu heb ik hem geinstalleerd en staat hij op engels :s ik weet niet waar ik hem op nederlands in kan stellen :S nl taal zit er wel bij plzz help ff EDIT: Probleem is al verholpen Zou je de oplossing ook even aan mij kunnen vertellen ? Ik heb toch ook liever nederlands anders download een patch voor nl Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Hallo allemaalik heb sinds kort NFS underground 2 gekocht, maar nu heb ik hem geinstalleerd en staat hij op engels :s ik weet niet waar ik hem op nederlands in kan stellen :S nl taal zit er wel bij plzz help ff EDIT: Probleem is al verholpen Zou je de oplossing ook even aan mij kunnen vertellen ? Ik heb toch ook liever nederlands anders download een patch voor nl Google levert niet veel op bij mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.