Jump to content

[GFX] Graphics Signature/Badge Contest 2007!


RonaldVC

Recommended Posts

Alle leden mogen stemmen, net als bij een battle. Iedereen is dus eigenlijk jury. :Y

Gelijk even een mededeling voor alle deelnemers: Hierbij het verzoek je inzending voorlopig niet in je handtekening te dragen, in ieder geval niet voordat de eerste stemronde zal beginnen. Dit omdat alle inzendingen pas na 13 november in het topic geplaatst gaan worden, en zodat het dan voor iedereen een "nieuwe" signature blijft.

Bedankt voor jullie begrip. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat jullie het weer organiseren. Vorig jaar ben ik derde geworden (m'n sig in de finale was om te huilen :7). Hopelijk kan ik het nog een beetje dat designen, want ik vind niet echt dat ik er nog wat van bak en ik heb geen goede inspiratie. En een jaar lang de winnende sig dragen, Ronald? Poeh hé, ik ben mijn eigen sig al na een paar dagen zat. ^_^

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat jullie het weer organiseren. Vorig jaar ben ik derde geworden (m'n sig in de finale was om te huilen :7). Hopelijk kan ik het nog een beetje dat designen, want ik vind niet echt dat ik er nog wat van bak en ik heb geen goede inspiratie. En een jaar lang de winnende sig dragen, Ronald? Poeh hé, ik ben mijn eigen sig al na een paar dagen zat. ^_^

Ik heb er alle vertrouwen in dat jouw deelname een prachtig design wordt, gezien jouw vorige werkjes. ^_^

En inderdaad, één volledig jaar lang zal ik de winnende signature in mijn handtekening dragen. Ik zal mijn grote vrienden John Travolta en Samuel L Jackson erg missen.. :puh: Maar, een woord is een woord, dus ze zullen zeker plaats moeten maken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ow ik zal zeker meedoen, een lekkere uitdaging waar ik wel zin in heb *nu alleen nog de tijd vinden om hem te maken*

nu even 2 kleine vragen:

1. is er een maximum aan mensen die mee mogen doen?

2. stel er doen +/- 25 mensen mee, als er gestemd word, gaan de stemmen meestal naar 1 a 2 personen *zie je ook bij SOTM heel erg vaak* word er dan verder gestemd als er binnen de top 10 nog mensen staan met 0 stemmen of word dit anders opgelost? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ow ik zal zeker meedoen, een lekkere uitdaging waar ik wel zin in heb *nu alleen nog de tijd vinden om hem te maken*

nu even 2 kleine vragen:

1. is er een maximum aan mensen die mee mogen doen?

2. stel er doen +/- 25 mensen mee, als er gestemd word, gaan de stemmen meestal naar 1 a 2 personen *zie je ook bij SOTM heel erg vaak* word er dan verder gestemd als er binnen de top 10 nog mensen staan met 0 stemmen of word dit anders opgelost? ^_^

1: Er is geen limiet, het liefst hebben we natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen meedoen..

2: Zo'n situatie kan voorkomen, maar er zijn meerdere manieren om dat op te lossen. Er is in ieder geval al over nagedacht. Hoe we dat gaan oplossen zal je vanzelf merken, maar dat gaat sowieso goedkomen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat jullie het weer organiseren. Vorig jaar ben ik derde geworden (m'n sig in de finale was om te huilen :7). Hopelijk kan ik het nog een beetje dat designen, want ik vind niet echt dat ik er nog wat van bak en ik heb geen goede inspiratie.

Ik tweede.. :-( Was een zeer spannende strijd toen. En wat betreft dat designen.. Ik ben ook iemand die alleen kan photoshoppen als er inspiratie is en anders wordt het meestal crap. Als ik geen inspiratie kan vinden voor 13 november dan deel ik ook niet mee. :puh: Dus dat word zoeken..

Link to comment
Delen op andere websites

En wat betreft dat designen.. Ik ben ook iemand die alleen kan photoshoppen als er inspiratie is en anders wordt het meestal crap. Als ik geen inspiratie kan vinden voor 13 november dan deel ik ook niet mee. :puh: Dus dat word zoeken..

Ach, maakt niet uit hoor. Is weer een goede tegenstander minder. ;)

Nee, het zou leuk zijn als je meedoet dit jaar.

Ik heb ook nog een vraagje:

- Is dit eigenlijk gewoon een zelfde contest als ieder ander, of heb je nog speciale regels?

- Is de handtekening van Pulp Fiction de winnaar van vorig jaar?

- En ik weet nu wie derde en tweede zijn geworden vorig jaar, maar wie is dan toch die nummer 1?

Bewerkt: door Twankala
Link to comment
Delen op andere websites

- Is dit eigenlijk gewoon een zelfde contest als ieder ander, of heb je nog speciale regels?

- Is de handtekening van Pulp Fiction de winnaar van vorig jaar?

- En ik weet nu wie derde en tweede zijn geworden vorig jaar, maar wie is dan toch die nummer 1?

1) Deze contest gaat om te laten zien wie de beste, mooiste signature kan maken. Degene die in de finale weet te winnen wordt dan ook gerespecteerd als winnaar en als graphics designer!

2) Nee, die heb ik een lange tijd terug gemaakt voor Ronald. Maar hij is er zo aangewend dat hij hem ontzettend vaak draagt.

3) Zoals Jorge_F hierboven al zei, -Matthijs- was de winnaar van vorig jaar. Misschien dat ik een topic ga aanmaken wie wanneer alle winnaars waren etc.

Link to comment
Delen op andere websites

- Is dit eigenlijk gewoon een zelfde contest als ieder ander, of heb je nog speciale regels?

1) Deze contest gaat om te laten zien wie de beste, mooiste signature kan maken. Degene die in de finale weet te winnen wordt dan ook gerespecteerd als winnaar en als graphics designer!

Ik bedoelde eigenlijk of het dezelfde regels zijn als een normaal contest, of zijn er nog speciale regels.

Link to comment
Delen op andere websites

- Is dit eigenlijk gewoon een zelfde contest als ieder ander, of heb je nog speciale regels?

1) Deze contest gaat om te laten zien wie de beste, mooiste signature kan maken. Degene die in de finale weet te winnen wordt dan ook gerespecteerd als winnaar en als graphics designer!

Ik bedoelde eigenlijk of het dezelfde regels zijn als een normaal contest, of zijn er nog speciale regels.

Sorry, dwaalde een beetje af.. ^_^ Nee niet echt speciale regels. Alles wat in het hoofdtopic staat daar moet je je aan houden. Mochten er wijzigingen plaatsvinden dan horen jullie het.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...