Timske Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Hello Everybody! Ik ben bezig met een paintbal stadiom, het ziet er al best goed uit. Ik zoek ook nog mensen die mensen willen helpen bankjes bomen containers en prullenbakken enzo te maken.. En als je weet hoe ik plaatjes kan importeren.. Stuur me pm.. Stuur me ook een pm als je me wilt helpen, Degene die tot nu toe meewerken zijn: -Timske -Stefaneke Timske Bewerkt: 4 november 2007 door Timske
Wazuup Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 WIP mod show topics dienen duidelijke informatie en eventueel al screens te hebben. Graag dus zo snel mogelijk voor info en screenshots te zorgen, anders wordt je topic verwijderd.
Timske Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Ja ben al met stuk bezig Sorry voor dubbel post.. Maar hier de screen van het overzicht tot nu toe! hij is wle onduidelijk [heb hem verkleint]
guillaume Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 ziet er al mooi uit alleen er ontbreken een paar dingen
Timske Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 ziet er al mooi uit alleen er ontbreken een paar dingen Bedankt, ik weet het moet nog komen Ik dacht iedereen zeg lelijk enzo
Daanoes Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 ziet er al mooi uit alleen er ontbreken een paar dingen Bedankt, ik weet het moet nog komen Ik dacht iedereen zeg lelijk enzo *timske de link doet het niet.
Timske Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2007 ziet er al mooi uit alleen er ontbreken een paar dingen Bedankt, ik weet het moet nog komen Ik dacht iedereen zeg lelijk enzo *timske de link doet het niet. Bij mij wel
joopykoopy Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 @ timske: ik weet niet hoeveel ervaring je hebt maar de blauwe/paarse vlakken worden ontzichtbaar je moet dus de push/pool tool gebruiken om de muur breder te maken zodat er geen blauwe/paarse vlakken over blijven tenzij ze ingame niet te zien zijn later komt meer info
FerryN Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) @ timske:ik weet niet hoeveel ervaring je hebt maar de blauwe/paarse vlakken worden ontzichtbaar je moet dus de push/pool tool gebruiken om de muur breder te maken zodat er geen blauwe/paarse vlakken over blijven tenzij ze ingame niet te zien zijn later komt meer info kan ook met de "Reverse" functie in sketchup, vlakje selecteren en dan Reverse face en dan is ie goed. iets dikker maken en dan Reverse faces gebruiken, dan klopt het, paarse vlakken krijg je niet te zien ingame! zal zometeen ff naar je screen kijken. greetz ferryn Zal ff iets proberen te creeren En? heb ik ff snel gemaakt in 10minuutjes Bewerkt: 5 november 2007 door feki122
Timske Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Nieuwe update, ik doe eerst de vorm enzo daarna komen de bankjes schuilpaatsen etc.
FerryN Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Owja, ben iets vergeten, je moet je modellen later in een andere sketchup zetten, niet die van google sketchup. en ramen die je in sketchup maakt, zijn niet doorzichtig ingame! deze moet je in de andere sketchup een raam van maken!
Timske Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Owja,ben iets vergeten, je moet je modellen later in een andere sketchup zetten, niet die van google sketchup. en ramen die je in sketchup maakt, zijn niet doorzichtig ingame! deze moet je in de andere sketchup een raam van maken! Maar Stefaneke helpt en ik ga Puma mechien ook vragen voor ingame [Als Stefaneke het niet lukt]
-Daan- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Owja,ben iets vergeten, je moet je modellen later in een andere sketchup zetten, niet die van google sketchup. en ramen die je in sketchup maakt, zijn niet doorzichtig ingame! deze moet je in de andere sketchup een raam van maken! Maar Stefaneke helpt en ik ga Puma mechien ook vragen voor ingame [Als Stefaneke het niet lukt] Ik kan niet wachten tot het klaar is. p.s Meschien kan ik een paintballgun voor je maken? (als ik wat beter ben ) Groetjes -Daan-
Timske Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Lol bedankt =] En als het lukt wil je dan doen??
Timske Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) Update: hok voor dekking te zoeken LEES DIT; Ik heb geprobeert te zorgen om de trap iets groter te maken dan het mens, mechien als je springt kan Carl Jonhsen omhoog springen en boven op staan -- Kan iemand voor dat de textures komen de paarse vlakken wegwerken, stuur me pm.. Bewerkt: 8 november 2007 door Timske
Recommended Posts