Follow Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Ik las op internet dat je met een Nivida kaart beelden van de tv op de laptop kan krijgen via S-VIDEO kabel en ports. Alleen was het zo gemaakt dat je de laptop op TV krijgt. Maar iemand kwam met TVtool waardoor dat wel kon om de tv op je laptop te krijgen. Weet iemand zo'n tooltje voor ATI kaarten om de tv op je laptop te zien doormiddel van een S-VIDEO kabel. Of wie weet een andere manier wat goedkoop is? (Geen video capture card dus..) Want dan ga ik filmpjes maken van mijn X360, met name Halo 3, heb zelf een easter eggje ontdekt namelijk. Reageren
Schno009 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) Je wilt dus de S-video uitgang als ingang gebruiken? Dat kan niet. Onmogelijk, zelfs met het mooiste tooltje Enige optie is een video-capture kaart (goedkoop tv-kaartje voldoet al) EDIT: ook een leuke: webcam voor de tv Bewerkt: 5 november 2007 door Schno009 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.