David22 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Heey Ik heb een probeempje. Telkens als ik SA:MP wil spelen laad hij keurig, maar daarna krijg ik (half doorzichtig) een schermpje te zien met de tijd, map ect. Dan moet ik op escape drukken om nog weg te komen uit SA:MP Ik heb SA:MP gedeïnstalleerd SA gedeïnstalleerd Verschillende servers geprobeerd Verschillende dingen, gevonden op internet, geprobeerd Vista SA 2.0, maar gedowngrade Verder werken VC:MP en de Singleplayer prima. Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Bedankt, David22 Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 SA:MP in de compatibliteits modus draaien? Greetz Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Heb je wel V1.0? De topicstarter heeft duidelijk vermeld dat hij San Andreas gedowngrade heeft Greetz Reageren
Donwell Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Oké, ik zie 2 dingen er niet tussen staan die wellicht de oplossing bieden. Deze twee zijn: Helemaal downgraden, of kijken of je de juiste versie van SA-MP hebt. Download de nieuwste SA-MP, versie 0.2.2, en installeer deze. Download hem hier. Probeer het dan nog eens. Doet hij het nog niet, kun je hem altijd nog helemaal downgraden. Dit doe je met de V1 files, die je hier kunt downloaden. Dit wil ook nog wel eens een uitkomst bieden, ik neem aan dat je weet hoe je het installeert. Denk er wel om, dat je savegames dan niet meer werken. Reageren
David22 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 SA:MP in de compatibliteits modus draaien?Greetz Ik heb ze allemaal geprobeert, werken geen van alle.... Oké, ik zie 2 dingen er niet tussen staan die wellicht de oplossing bieden. Deze twee zijn: Helemaal downgraden, of kijken of je de juiste versie van SA-MP hebt. Download de nieuwste SA-MP, versie 0.2.2, en installeer deze. Download hem hier. Probeer het dan nog eens. Die had ik al... Doet hij het nog niet, kun je hem altijd nog helemaal downgraden. Dit doe je met de V1 files, die je hier kunt downloaden. Dit wil ook nog wel eens een uitkomst bieden, ik neem aan dat je weet hoe je het installeert. Denk er wel om, dat je savegames dan niet meer werken. Geprobeerd, werkt ook niet.... Ik wilde ook een screen maken van het scherm wat ik zou krijgen, maar daar komt wat ander uit: een foutmelding. Misschien kunnen jullie hier wat mee? Reageren
Azer Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Werken de lijsten met servers? (zowel internet als official) Reageren
David22 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Ja, ik krijg (enorme) lijsten, zowel bij 'official' als 'internet' Ik heb 'samp.exe' ook al uitgevoerd met Administrator-rechten... Reageren
T@rget Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Heya ik heb even 2 vraagjes 1. Werkte het eerder wel? 2. Heb je Vista? Of is het gewoon een Vista-skin? Reageren
Sandra Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Heya ik heb even 2 vraagjes1. Werkte het eerder wel? 2. Heb je Vista? Of is het gewoon een Vista-skin? Ik heb [...] Vista Maar het probleem zal wel door vista kunnen komen omdat sa-mp Vista niet goed ondersteunt Reageren
David22 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Heya ik heb even 2 vraagjes1. Werkte het eerder wel? Ja hij heeft wel eerder gewerkt... Heya ik heb even 2 vraagjes1. Werkte het eerder wel? 2. Heb je Vista? Of is het gewoon een Vista-skin? Ik heb [...] Vista Maar het probleem zal wel door vista kunnen komen omdat sa-mp Vista niet goed ondersteunt Maar hij heeft wel eerder gewerkt... Reageren
Sandra Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Heb je mods ofzo geïnstalleerd dan? Reageren
David22 Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) Heb je mods ofzo geïnstalleerd dan? Dat had ik wel, maar [...]Ik heb SA gedeïnstalleerd[...] Bewerkt: 21 november 2007 door David22 Reageren
Sandra Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Als je gta deïnstalleet, wil dat niet automatisch zeggen dat ook alle mods weg zijn. Mogelijk zijn er nog een paar bestanden achter gebleven. Zorg er voor dat de hele San Andreas map verwijderd is. (eventueel register cleanen met TuneUp Utilities 2007) Als dat niet helpt, weet ik echt geen andere oplossing meer Reageren
David22 Geplaatst: 22 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Heel erg bedankt, hij werkt nu! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.