Black Admiral Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 Weet misschien iemand of GTA Vice City Stories ook in PC versie zal verschijnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 Ik denk het niet. Het was niet zo'n goede game op de ps2. Daarom dus. De release is al meer dan een jaar geleden. Bij SA kwam de pc versie een jaar later uit (verbeter me als ik het fout heb) en dat werd flink aangekondigd. Mensen die geen ps2 wouden/ hadden konden dus die kopen voor ps2. Er is geen behoefde voor VCS op de pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2007 Nooit R* zelf heeft ooit gezegd dat de stories NOOIT op PC komen. Waarom weet ik niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 Oh, jammer. Nu moet ik een hele PSP ervoor aanschaffen. Maar dat heb ik er voor over. Heeft iemand een PSP te koop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 Koop ps2 versie en maak er een backup van op je pc. Open hem dan op je PC. Je kan hem met de ps3 controller dan spelen (Als je die heb) maar dan moet je wel via usb kabel doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 Maar zie je het dan even scherp als bijvoorbeeld Vice City? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 Maar zie je het dan even scherp als bijvoorbeeld Vice City? nee dat dan vaak niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 Als ik jouw was zou ik gewoon een PSP'tje aanschaffen, die zijn nu spotgoedkoop op Marktplaats en dan heb je veel minder gedoe en dan kan je hem ook nog eens 24/7 gebruiken waar en wanneer je maar wilt. VCS is ook nog maar 15 euro voor de PSP, en daarnaast zijn er ook heel veel andere topgames op de PSP waarvan de prijs nu verlaagd wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 Als ik jouw was zou ik gewoon een PSP'tje aanschaffen, die zijn nu spotgoedkoop op Marktplaats en dan heb je veel minder gedoe en dan kan je hem ook nog eens 24/7 gebruiken waar en wanneer je maar wilt. VCS is ook nog maar 15 euro voor de PSP, en daarnaast zijn er ook heel veel andere topgames op de PSP waarvan de prijs nu verlaagd wordt. Inderdaad,de tijd om een psp te kopen is nu. Ze zijn goedkoop en er zijn ook leuke games voor,met VCS zal je wel een tijdje bezig zijn,en als je een echte GTA fan bent zal het niet snel vervelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2007 (bewerkt) Nee, zeker niet! Dan heb ik bijna alle GTA's al! Bedankt Bewerkt: 20 november 2007 door Dwayne Graafland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.