Jump to content

Weet iemand of GTA Vice City Stories ook op PC uitkomt?

Black Admiral

Recommended Posts

Ik denk het niet. Het was niet zo'n goede game op de ps2. Daarom dus. De release is al meer dan een jaar geleden. Bij SA kwam de pc versie een jaar later uit (verbeter me als ik het fout heb) en dat werd flink aangekondigd. Mensen die geen ps2 wouden/ hadden konden dus die kopen voor ps2. Er is geen behoefde voor VCS op de pc

Delen op andere websites

Als ik jouw was zou ik gewoon een PSP'tje aanschaffen, die zijn nu spotgoedkoop op Marktplaats en dan heb je veel minder gedoe en dan kan je hem ook nog eens 24/7 gebruiken waar en wanneer je maar wilt. VCS is ook nog maar 15 euro voor de PSP, en daarnaast zijn er ook heel veel andere topgames op de PSP waarvan de prijs nu verlaagd wordt.

Delen op andere websites

Als ik jouw was zou ik gewoon een PSP'tje aanschaffen, die zijn nu spotgoedkoop op Marktplaats en dan heb je veel minder gedoe en dan kan je hem ook nog eens 24/7 gebruiken waar en wanneer je maar wilt. VCS is ook nog maar 15 euro voor de PSP, en daarnaast zijn er ook heel veel andere topgames op de PSP waarvan de prijs nu verlaagd wordt.

Inderdaad,de tijd om een psp te kopen is nu.

Ze zijn goedkoop en er zijn ook leuke games voor,met VCS zal je wel een tijdje bezig zijn,en als je een echte GTA fan bent zal het niet snel vervelen. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...