T-Designz Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 (bewerkt) Plz niet rippen Rates en tips plz. Het is mijn eerste tut. PM me als je het ergens wilt posten Bewerkt: 13 november 2007 door T-Designz Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Het duurt erg lang voor de hele plaat is geladen. Het is een beetje groot in geheugen. Maar wel goed voor gasjes die dat niet weten Reageren
T-Designz Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Het duurt erg lang voor de hele plaat is geladen. Het is een beetje groot in geheugen. Maar wel goed voor gasjes die dat niet weten Dat komt omdat het een tut is Dat is een hele grote plaatje. Dus het is nog al logisch dat hij lang laad. En dat is aleen de eerste keer:P Daarna komt hij gelijk op. Reageren
JeFoRcE Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Zeer handig om makkelijk om een mooi uitziende tekst te maken. Ps, bij www.dafont.com kun je andere fonts downloaden zoals je bijvoorbeeld ariel hebt Jeforce Reageren
T-Designz Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Zeer handig om makkelijk om een mooi uitziende tekst te maken. Ps, bij www.dafont.com kun je andere fonts downloaden zoals je bijvoorbeeld ariel hebt Jeforce Weet ik maar bij ingewikkelde fonts staat het minder. Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Beetje oud topic, maar ik ga het toch vragen, wat zijn al die dingen die je aangeeft in het Nederlands, want ik heb namelijk Nederlandse PhotoShop. Stanboy96 Reageren
Balhaar2 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Weet iemand hoe je dit bij Adobe Photoshop 7.0 kan doen? Want ik zie geen Create clipping mask? Of kan het niet in Photoshop 7.0? MVG Verder goede tut! Resultaat ziet er goed uit. Bewerkt: 15 juli 2009 door Balhaar2 Reageren
MiniboesZ Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Weet iemand hoe je dit bij Adobe Photoshop 7.0 kan doen? Want ik zie geen Create clipping mask? Of kan het niet in Photoshop 7.0?MVG Verder goede tut! Resultaat ziet er goed uit. wtf, is er een photoshop 7.0 Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Weet iemand hoe je dit bij Adobe Photoshop 7.0 kan doen? Want ik zie geen Create clipping mask? Of kan het niet in Photoshop 7.0?MVG Verder goede tut! Resultaat ziet er goed uit. wtf, is er een photoshop 7.0 Als er geen photoshop 7.0 is, zal hij die vraag niet stellen, beetje onnozele vraag dus. Volgens mij, als de plaatjes van google kloppen, heb je bij Photoshop 7 ook een layer pannel (waar al je layers staan), als je met de rechtermuisknop op een layer klikt, staat er dan geen Clipping Mask bij? Ik heb geen Photoshop 7.0, dus ik weet het ook niet zeker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.