Jump to content

FAQ & Walkthrough


josie

Recommended Posts

die is nu upgedate maar waarom zijn de eastereggs weggehaald??

De easter-eggs komen er nog bij te staan. Ik heb de fakkel van Chironu over genomen wat betreft de Walkthrough.

Iedereen werkt op z'n eigen manier en voor mij is het sneller te updaten als het via een database loopt. Daardoor zijn er wat aanpassingen nodig. Ik heb eerst gezorgd dat de walkthrough weer online staat maar de easter-eggs komen er ook weer bij te staan.

Verder komt ook de info die nu nog in het plattegronden forum te vinden is bij de Walkthrough te staan. Wanneer dat klaar is is nog niet bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

:ph34r: waarschijnlijk houd de staff geheim dat hij misbruik gemaakt had van zijn plaats en fake easter's opgezet heefd :lol: kweeni mischien is het ook gewoon ni waar bvoorbeeld de panoptican killer ..... heb ik zo mn twijfels over ;)

Link to comment
Delen op andere websites

:ph34r: waarschijnlijk houd de staff geheim dat hij misbruik gemaakt had van zijn plaats en fake easter's opgezet heefd :lol: kweeni mischien is het ook gewoon ni waar bvoorbeeld de panoptican killer ..... heb ik zo mn twijfels over ;)

Chironu heeft er geen tijd voor. Mede door een kapotte PC. Het plan was dat ik hem zou aan helpen met de FAQ, maar omdat het er voorlopig geen tijd voor heeft vroeg hij of ik het verder wilde doen. Bij deze.

Chironu had hier overigens zelf al ene topic over gemaakt. Zijn post is samengevoegd met dit topic.

Hoe het met de Panoptican killer zit weet ik niet. Chironu en nog een paar zeggen hem gezien te hebben. Zolang er geen bewijs is heb ik hem verwijder van de easter-egg pagina.

@elm0: pas afgelopen weekend ben ik verder gegaan met de walkthrough. En er zit veel werk in. Ik heb eerst de beloningen bij de missies gezet en ben nu langzamerhand bezig met het maken van missie beschrijvingen.

X-TX14-2 helpt daar oa. ook mee. Hoe veel tijd er in gaat zitten is niet bekend, maar we zijn er iig. weer mee bezig. Dat is het belangrijkste.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...