Jump to content

GTA na GTA IV?


Gijsso

Recommended Posts

Ik denk dat de nieuwste GTA zich gaat afspelen in Vice City (ook een verbeterde versie net als in IV) Maar ik hoop dat het in San Andreas zich afspeeld omdat je dan weer grote vlaktes hebt (ik vind dat niet erg) en dan ook nog lekker veel stad

p.s. Sorry als dit topic verkeerd staat. Er is nog geen subforum voor

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    16

  • frankyyguy

    10

  • wesley123

    7

  • NickOwnage

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat als Gta Vice city of een andere stad ook bijna identiek lijkt op de stad waarop het gebasseerd is net zoals Liberty City(New York). Vice city zou dan denk ik heel vee op Miami lijken en als er ook iets zoals San Andreas zou komen zou het natuurlijk bijna identiek op Los Angeles, San francisco en Las Vegas lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel lekker zijn als het zich in Vice City of een soortgelijke stad afspeelt, ik heb dat sfeertje altijd erg gemogen. Maar aan de andere kant hoop ik ook dat het een compleet nieuwe stad wordt met een sfeer die GTA nog nooit heeft gezien watme ook erg leuk lijkt. Wacht gewoon af tot het bekend is of er een volgende GTA komt en waar die zich afspeelt. Alhoewel je wel lang op die info kan wachten. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat er uberhaupt een GTA V komt? Misschien begint Rockstar wel met een andere franchise of gaan ze failliet ooit.

Zullen we maar afspreken dat we pas over GTA 5 beginnen wanneer deze is aangekondigd? Ergens in 2015 ofzo? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk overbodige topic maar misschien komt er helemaal geen GTA V en stoppen ze hierna wel :puh:

Maar het is moeilijk te zeggen misschien beginnen ze wel weer helemaal met iets nieuws maar laten we ons nu op Gta IV richten en daarna na 3 jaar GTA V

RoMaL

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nu al gaat vragen waar gta 5 zich af gaat spelen wil je wel heel erg ver in de toekomst kijken. Misschien start gta 4 net als gta 3 weer een reeks met spellen die er aan verbonden zijn en komt er dus voorlopig na gta 4 nog geen compleet nieuwe versie wat 5 zal worden. Gta 4 is ook niet het 4e gta spel dat uit komt :puh: Gta 3 kwam iets van 6 jaar geleden uit, je ziet hoe lang het duurt om gta 4 te maken..kan je nagaan hoe lang het duurt voordat er een compleet nieuw spel uitkomt.

Ik denk dat we beter ons kunnen blijven richten op Gta 4, en pas als dat spel uit is en de volgende gta is aangekondigd is gaan speculeren over Gta 5.

Link to comment
Delen op andere websites

Okee, weet je wat? Ik heb een goede bui dus laten we eens kijken of we het niveau van het topic wat kunnen opkrikken. Slotje kan immers altijd nog, nietwaar?

Laten we het topic iets globaler maken. Er is nog vrijwel niets bekend over de toekomst van GTA, dus lukraak dingen roepen over de nieuwe locatie heeft geen zin.

Onlangs las ik dat Sam en Dan Houser er nog niet uit zijn of de wereld uit GTA IV zal worden aangehaald in eventuele volgende GTA's (zoals het geval was met GTA III), of dat het alleenstaande GTA zal worden. Dat doet vermoeden alsof er al rekening wordt gehouden met meer GTA's, maar dat het nog niet duidelijk is of de verhaallijnen zullen aansluiten. Concrete plannen zijn er in ieder geval nog niet, anders wisten ze dit natuurlijk al wel.

Een GTA na GTA IV acht ik zeker niet onwaarschijnlijk, maar ik denk niet dat deze GTA V zal heten. Ieder volgend nummer in GTA geeft een nieuwe aanpak aan. Rockstar heeft zoveel werk van de nieuwe engine gemaakt, dat ik me niet kan voorstellen dat ze daar niet uitvoerig gebruik van zullen maken. Eerst een aantal spin-offs van GTA IV dus, evenals GTA Vice City en GTA San Andreas op GTA III volgde.

Daarop aansluitend is de locatie van de GTA na GTA IV de vraag. Dat Liberty City de eerste van de nieuwe GTA reeks is doet veel mensen vermoeden dat Rockstar Games weer het rijtje Liberty City, Vice City en San Andreas afwerkt (overigens, zelfs als dat het geval zou zijn zou de volgende locatie nog niet duidelijk zijn, aangezien Vice City en San Andreas in de originele GTA omgedraaid waren). Ik acht dit niet waarschijnlijk. Rockstar geeft als reden voor de keus van Liberty City aan dat ze vonden dat ze in GTA III niet van New York gemaakt hebben wat ze hadden kunnen doen, in tegenstelling dat Miami en San Fransisco, Los Angeles en Las Vegas. Los hiervan een gedachtekronkel: Stel dat Vice City de volgende locatie was, hoe zou die GTA dan heten? De naam "GTA Vice City" is immers al bezet. GTA IV Vice City? GTA Vice City 2? Ben ik de enige die vindt dat dat voor geen meter klinkt?

Ik verwacht een nieuwe locatie. Er zijn nog zat geschikte steden in de Verenigde Staten te vinden. Rockstar heeft ook laten weten 'niet afkeurend' tegenover een locatie buiten Amerika te staan. Met een GTA in Londen zou Rockstar een boel fans een groot plezier doen. En een paar jaar geleden, nog voor de productie van GTA San Andreas, schijnt Rockstar ook op bezoek in Amsterdam geweest te zijn, met als reactie dat "Amsterdam een stad met veel potentie voor een game is", maar dat ze destijds nog niet in staat waren de feeling van de stad goed weer te geven. Als New York ondertussen kan, dan wellicht ook..?

Link to comment
Delen op andere websites

En ook Bogota en Sin City zijn vastgelegd.

Maar Tokyo, Bogota en Sin City lijkt me niks.

Vooral Tokyo en Bogota niet, vat dit aub niet als racisme, maar met allemaal Zuid-Amerikanen of Aziaten, dat geeft niet het GTA sfeertje. En Sin City?? Tenzij je in GTA 5 steden moet bouwen zie ik niet in waarom je die naam zou gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...