t--ajax Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Hallo, ik heb net San Andreas op mijn nieuwe laptop geinstalleerd, maar als ik hem op wil starten krijg ik een error: Cannot find 800x600x32 video mode Kan iemand mij hierbij helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Hallo, ik heb net San Andreas op mijn nieuwe laptop geinstalleerd, maar als ik hem op wil starten krijg ik een error: Cannot find 800x600x32 video mode Kan iemand mij hierbij helpen? Wordt 32 bits wel ondersteunt door je laptop/videokaart? Klik met je rechtermuisknop op je bureaublad en kies dan voor 'instellingen'. Kijk dan onder 'kleurkwaliteit' of je hem ook op 32 bits kunt instellen. Zo ja, stel hem hier op in en probeer nog eens weer. Reageren
jurgen1 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 je zou ook kunnen kijken wat er gebeurt als je je beeld scherm in steld op 800x600 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.