Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) haa allemaal, ik heb een groot probleem met opstarten en ik wil het heel graag weer spelen... Ik wou er een nieuwe politieauto in zetten maar toen annuleerde ik het. Maar nou laat ie voor ongeveer 80% en dan krijg ik een melding dat ik het rapport moet verzenden of niet: : rapport verzenden, niet verzenden, fout opgetreden in gta_sa.exe Wie kan mij helpennn!!!! Ik Heb HEt Verknoeit Heb Ik Het Idee Van EN ik kan het uinstall niet vinden!! Tijmentje Bewerkt: 21 november 2007 door tijmentje5 Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Wat bedoel je nou met een nieuwe politie auto. een gemodde of zo. Omdat de politieauto's van LS en SF nieuwer zijn (bouwjaar) dan die van LV is het niet egt duidelijk. Reageren
Arthis Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) haa allemaal, ik heb een groot probleem met opstarten en ik wil het heel graag weer spelen...Ik wou er een nieuwe politieauto in zetten maar toen annuleerde ik het. Maar nou laat ie voor ongeveer 80% en dan krijg ik een melding dat ik het rapport moet verzenden of niet: : rapport verzenden, niet verzenden, fout opgetreden in gta_sa.exe Wie kan mij helpennn!!!! Tijmentje Dit probleem heb ik ook gehad, ik heb het kunnen oplossen door het spel simpelweg te resetten. Als al ver bent met een savegame , kan je na dat je het spel hebt geresed natuurlijk altijd een savegame downloaden, waarbij je dan weer even ver bent. Als je intesse hebt, neem even een kijkje in het GTA: San Andreas - Savegame aanvrag topic. Greetz, M.r. Gido @ GtaGijso: Het lijkt me vrij duidelijk dat hij het over een mod heeft. Bewerkt: 21 november 2007 door m.r.gido Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 hoe bedoel je ik wou gewoon een nieuwe politie auto er in zetten maar toen zag ik die niet staan dus heb ik gewoon een auto geselecteerd. Tijmentje5 Reageren
Donwell Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Waarschijnlijk heb je de mod geïnstalleerd met een automatische installer zoals SAMI. Als je hem dan annuleert is dat natuurlijk niet zo slim, want dan heb je hem 'half' gemod, wat niet de beste combinatie is. Je moet gewoon de normale bestanden weer vervangen, als je vertelt welke politiewagen je wou modden, zal ik eventjes de juiste bestandjes uploaden zodat jij ze weer kan installeren, handmatig is de beste manier. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 (bewerkt) nee ik heb het met een ander programma 'bijna geïnstaleerd' Tijmentje5 Ps: m.r.gido wat bedoel je trouwens met het spel ''resetten'' Bewerkt: 21 november 2007 door tijmentje5 Reageren
Donwell Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Hoe dan ook, maakt op zich niet zoveel uit. Ik heb eventjes alle mogelijke copcars voor je geupload, zie de bijlagen, en daarnaast vind je in deze post ook nog een handleiding voor de IMG Tool, lijkt me het beste dat je het met IMG Tool terugzet en ik denk dat je hier niet erg bekend mee bent. Hoe dan ook, succes met het juist installeren! IMG Tool 2.0 Handleiding En hier zijn de originele bestandjes. Copbike is de politiemotor; Copcar LA is de Los Santos copcar; Copcar RU is de Badlands copcar; Copcar SF is de San Fierro copcar; Copcar VG is de Las Venturas copcar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.