Jump to content

[VC] Vice City Tijdstrijders


Jow Tommy Verceti

Recommended Posts

Vice City Tijdstrijders

Denk jij dat je Vice City snel kan uitspelen? Ben je competatief? Kan je goed gamen en een tactiek uitstippelen? Houd je wel van een uitdaging? Dan is deze contest iets voor jou!

De contest

Je moet de storyline van Vice City zo snel mogelijk uitspelen. Je moet je savegame, waarbij als laatste Keep your friends close... is gehaald uploaden in dit topic vóór 25 december 2007. In je stats wordt bijgehouden hoelang je hebt gespeeld. Degene die het minst lang heeft gedaan over alles tot en met Keep your friends close... heeft gewonnen.

Voor de duidelijkheid, het gaat dus hierom:

post-66300-1195932186.jpg

De opzet

De opzet is behoorlijk vrij, je meld in dit topic dat je mee wilt doen, je komt dan bij de lijst met deelnemers. Het enige wat je moet doen is voor 25 december je tijd met savegame posten in dit topic.

Het gaat niet per se om het winnen, als je een geniaal idee hebt om tijd te winnen mag je het posten, tactiebesprekingen, tussentijden etcetera kan allemaal hier besproken worden. Het is vooral voor de lol en als uitdaging, maar uiteindelijk zal er toch één iemand het snelste zijn.

Regels

Je mag geen cheats of modificaties gebruiken. Verder is alles wat je ingame kan doen geoorloofd, als je maar Keep your friends close haalt. De regels zijn dus vrij simpel, je kan ingame creatief zijn, als je maar zo snel mogelijk bent.

Ik hoop op veel enthousiaste deelnemers, de storyline van Vice City is niet erg snel, en het is een uitdaging.

Alle deelnemers veel plezier en succes.

Deelnemers:

Jow Tommy Verceti

HerrieM

Hanneswasco

DB10

Donwell

$NeoSyp$

Svenie

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat je meedoet Hanneswasco :)

Je moet Keep your friends close halen, het is dus handig zo min mogelijk missies te doen voor je die missie moet doen. Je moet zelf uitzoeken wat het minste tijd kost om die missie vrij te spelen. Je moet dus ook kiezen welke bedrijven je koopt waarvan de asset het snelst voltooid is.

Hanneswasco bij de deelnemers gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Schrijf mij ook maar in het is uiteidenlijk de bedoeling dat we de savegame naar jou sturen?

Nee, posten in het topic zodat iedereen hem kan zien.

Och, zo'n contestje lijkt mij wel een keertje leuk, so count me in too. Is er trouwens een deelnemerslimiet of is dat beperkt?

Nee hoor, er mogen zoveel mensen meedoen als er mensen willen.

Allemaal succes, en doe allemaal mee :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra er een reactietopic komt kun je deze post afspliten :)

Ik had zo mee kunnen doen :schater: Ik had de story line in een week uitgespeeld, met elke dag 1-2 uur spelen. En daarna heb ik een heleboel flauwekul uitgehaald, en mijn playing time is verdubbeld :cry: Dus nu kan ik het niet meer bewijzen. Nou ja, in ieder geval succes aan de andere deelnemers :) Ik heb nl. nu geen tijd meer ervoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af maar ik weet niet of het zo is. Klopt het als je jouw spel opslaat er een paar uur verstrijkt, omdat je op je klokje ziet dat er een paar uur is verstreken. En je er eigenlijk langer over doet als je meer je spel opslaat?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af maar ik weet niet of het zo is. Klopt het als je jouw spel opslaat er een paar uur verstrijkt, omdat je op je klokje ziet dat er een paar uur is verstreken. En je er eigenlijk langer over doet als je meer je spel opslaat?

Je tijd ingame verstrijkt sneller. De tijd in je stats blijft gewoon hetzelfde.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af maar ik weet niet of het zo is. Klopt het als je jouw spel opslaat er een paar uur verstrijkt, omdat je op je klokje ziet dat er een paar uur is verstreken. En je er eigenlijk langer over doet als je meer je spel opslaat?

Je tijd ingame verstrijkt sneller. De tijd in je stats blijft gewoon hetzelfde.

Ok mooi anders werd het wel erg moeilijk voor de beste tijd, want zo beetje non-stop spelen lijkt me niks :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, ik heb het gehaald :) Ik heb 'Keep your friends close...' in *verwijderd* uitgespeeld. Moet zeggen dat ik meer dan de helft van de tijd geld heb zitten te verzamelen om bedrijven te kopen... Dat duurde duidelijk het langste.

Dan is hier dan mijn savegame:

Hopelijk is het lekker snel 8)

Nog veel succes an de andere deelnemers ;)

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

EDIT: Om bepaalde redenen post ik toch liever mijn savegame en tijd niet in dit topic, daar dit mijn winkansen aanzienlijk zal verlagen (niemand zal dan nog een tijd langzamer dan de mijne inleveren...) Ik heb hem zodoende naar JTV gestuurd :)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik heb mijn spel uitgespeelt binnen een behoorlijk snelle tijd. (vind ikzelf) Ik heb mijn screen inmiddels al doorgestuurd naar Jow Tommy Vercetti, maar omdat ik mijn savegame niet via PM kan versturen, zet ik hem hier maar neer. Nog veel succes aan de overige deelnemers. :sigaar:

Savegame:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...