Jump to content

[2007] Vragen topic


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    5

  • PatrickW

    4

  • Hanneswasco

    4

  • Donwell

    3

inderdaad, vond ik ook al. Echt veel is er nog niet te kennen over GTAIV, daar eigenlijk alles wat je kunt kennen bestaat uit filmpjes en lappen tekst... Maar goed ik zou dan op iemand stemmen die er veel aandacht aan besteedt ofzo :)

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad, het is nu een beetje een prijs voor wie de nieuwste updates weet enzo, hij is wel terecht maar ook te vroeg. Volgend jaar is deze award wel in goede staat, tenzij ze Gta IV nog een keer uitstellen, verder vind ik net zoals Mirrrr zij dat er ook wel een award voor computer kenners zou mogen zijn. En ik zou ook wel een Award wat is met gamer of dergelijke heeft te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als beloning mogen de maximale hoogtes voor de signatures 650x150 pixels zijn, zo las ik. Geld dit voor altijd, of tot aan de volgende Forum Awards?

Ik neem aan dat je, als je een award wint, niet een heel jaar met die award loopt?

Ik vind het super gedaan. Maar de mensen die verstand van pc's hebben komen er erg karig vanaf. Waarom is er niet een award in die categorie?

Goed punt, helaas nu erg laat om te veranderen. Maar ik zal het nog in de groep gooien en misschien komt die er alsnog.

Hm, niet dat het mij iets uitmaakt of zo, maar is "Beste GTA IV-kenner" niet een beetje voorbarig?

Er zijn leden die daar veel posten, die alle feiten weten, die weten hoe wat en waar. Ook die mensen horen een award toe, evengoed als wanneer je veel dingen weet over iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat ik het over een award heb? Één van de prijzen is dat een winnaar, niet als maximale hoogte 500x150 pixels hoeft te hebben, maar die mag dan 650x150... En dat lijkt me toch meer op een gewone sig, aangezien de award-prijzen 150x150 zijn. En dán komt mijn vraag, of die tot volgend jaar gelden, of voor áltijd...

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat ik het over een award heb? Één van de prijzen is dat een winnaar, niet als maximale hoogte 500x150 pixels hoeft te hebben, maar die mag dan 650x150... En dat lijkt me toch meer op een gewone sig, aangezien de award-prijzen 150x150 zijn. En dán komt mijn vraag, of die tot volgend jaar gelden, of voor áltijd...

Zolang je de forum-award badge die je gewonnen hebt naast je signature draagt, mag je dus in totaal 650 px breed. Dus 500 normale signature plus 150 pixels extra voor de award badge. Dit geld uiteraard hooguit tot de volgende forum awards, of totdat je het dragen van de badge zat bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... Misschien een goed ideetje om ook een award voor de beste Avatar uit te reiken?

Er zijn immers ook mensen die heel erg hun best doen om hun avatar mooi te maken, naast hun 'signature'. Dat zou dus wel gerechtigd zijn, naar mijn mening.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Hm, niet dat het mij iets uitmaakt of zo, maar is "Beste GTA IV-kenner" niet een beetje voorbarig?

Mee eens, het is nu meer feitjes uit je kop knallen als wat anders. Aangezien je het nog niet kunt spelen vind ik het al helemaal voorbarig.

Is het overigens niet een goed idee op "Beste screen uit gallerij" op te splitsen in "Grappigste" en "Mooiste" (En eventueel spectaculairste)? Want je hebt er die goed zijn omdat ze mooi zijn maar ook omdat ze gewoon grappig bedacht zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, ik heb nog één vraag waar ik mee zit, en dat ligt met het aantal stemmen.

Mijn huidige statistieken rond Beste SL liggen er nu op het moment op zó'n manier bij, dat er sowieso 3/5 in de poll komen. Nu zijn er 3 meer, die allemaal 5 stemmen hebben, en dus ook wel/niet in de poll kunnen komen. Het ligt dus in feite op zo'n manier:

  1. Naam = Zoveel stemmen, zit, als het zo door gaat, in de poll
  2. Naam = Zoveel stemmen, zit, als het zo door gaat, in de poll
  3. Naam = Zoveel stemmen, zit, als het zo door gaat, in de poll
  4. Naam = 5 stemmen
  5. Naam = 5 stemmen
  6. Naam = 5 stemmen

Zoals je ziet, zijn er dus 3 over die wel/niet in de poll komen, hoe wordt dit aangepakt? 6 in de poll, of wordt het aan de hand van de datum erin geplaatst?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... Misschien een goed ideetje om ook een award voor de beste Avatar uit te reiken?

Er zijn immers ook mensen die heel erg hun best doen om hun avatar mooi te maken, naast hun 'signature'. Dat zou dus wel gerechtigd zijn, naar mijn mening.

Er zijn wel honderd categrorieen te verzinnen, over dingen waar mensen goed in zijn en hun best op doen. Maar om naast beste signature ook nog beste avatar te hebben lijkt ons teveel van het goede.

Hm, niet dat het mij iets uitmaakt of zo, maar is "Beste GTA IV-kenner" niet een beetje voorbarig?

Mee eens, het is nu meer feitjes uit je kop knallen als wat anders. Aangezien je het nog niet kunt spelen vind ik het al helemaal voorbarig.

Het zijn van een kenner, wil niets meer zeggen dan dat je zoveel mogelijk weet over een bepaald onderwerp, en die kennis ook gebruikt om vragen van anderen op dat onderwerp te beantwoorden.

En volgens ons is er al genoeg informatie uit trailers, previews en andere bronnen om te kunnen spreken van GTA-IV kenner.

Is het overigens niet een goed idee op "Beste screen uit gallerij" op te splitsen in "Grappigste" en "Mooiste" (En eventueel spectaculairste)? Want je hebt er die goed zijn omdat ze mooi zijn maar ook omdat ze gewoon grappig bedacht zijn. :)

Ja, maar helaas wordt de waarde van een award ook minder als we er elk jaar 100 uit gaan reiken, dus moeten deze verschillende type screens het gewoon tegen elkaar opnemen.

Goed, ik heb nog één vraag waar ik mee zit, en dat ligt met het aantal stemmen.

Mijn huidige statistieken rond Beste SL liggen er nu op het moment op zó'n manier bij, dat er sowieso 3/5 in de poll komen. Nu zijn er 3 meer, die allemaal 5 stemmen hebben, en dus ook wel/niet in de poll kunnen komen. Het ligt dus in feite op zo'n manier:

  1. Naam = Zoveel stemmen, zit, als het zo door gaat, in de poll
  2. Naam = Zoveel stemmen, zit, als het zo door gaat, in de poll
  3. Naam = Zoveel stemmen, zit, als het zo door gaat, in de poll
  4. Naam = 5 stemmen
  5. Naam = 5 stemmen
  6. Naam = 5 stemmen

Zoals je ziet, zijn er dus 3 over die wel/niet in de poll komen, hoe wordt dit aangepakt? 6 in de poll, of wordt het aan de hand van de datum erin geplaatst?

Dat is afhankelijk van de situatie en daar nemen we in individuele gevallen een beslissing op. Dingen als om hoeveel mensen gaat het als we ze niet nomineren, om hoeveel mensen gaat het als we ze wel nomineren, hoeveel stemmen hebben ze dan, hoe groot is het verschil met de mensen die al wel genomineerd zijn. Al deze dingen nemen we daan mee in de beslissing. Dus daar is op voorhand geen generieke uitspraak over te doen en daarom is het ook niet in de regels opgenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...