Jump to content

[SA] SA Mysterie


Froodooo

Recommended Posts

meschien moet je vertellen dat het pas volgend jaar plaatsvind ;)
Nu heb jij het al mooi voor me gedaan. ;)

Maar ik heb inderdaad besloten om de zoektocht volgend jaar te beginnen, aangezien iedereen voldoende tijd moet krijgen om in te schrijven, en ik denk ook niet dat iedereen met z'n hoofd bij GTA Forum zit als het kerst/nieuwjaar is. Vandaar dat de inschrijving ergens volgend jaar eindigt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

zijn dan wel mysteries in het spel maar als je er mee ufo's bibfoot noem maar op bedoeld dan zou dit topic gesloten moeten worden, maar ik denk dat je dat niet bedoeld.

EDIT: ik ben geen moderator dus ik zet het topic niet op slot.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je eens goed de post doorleest, zul je zien dat het niet om dingen gaat zoals Big Foot of UFO's, zoals jij zegt. Froodooo noemt een voorwerp/object of wat dan ook, dat je moet zoeken in een bepaald gebied dat ook wordt genoemd door Froodooo. Het heeft dus ook niets te maken met dit soort dingen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je eens goed de post doorleest, zul je zien dat het niet om dingen gaat zoals Big Foot of UFO's, zoals jij zegt. Froodooo noemt een voorwerp/object of wat dan ook, dat je moet zoeken in een bepaald gebied dat ook wordt genoemd door Froodooo. Het heeft dus ook niets te maken met dit soort dingen. ;)

weet ik maar ik zei het gewoon even voor de zekerheid

>>> Door Bling: Wanneer je eerst het bijbehorende hoofdtopic had doorgelezen, had je dat ook niet hoeven te concluderen. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gta SA op de ps2 mag ik dan wel meedoen doormiddel van een echte fotocamera? :D
In vorige toernooien hebben er ook mensen op deze manier meegedaan, dus mag jij dat ook. Schrijf je in, zou ik zeggen! Zorg er wel voor dat de foto die je neemt goed duidelijk is, en aan de normale eisen voldoet! ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Vraagjes:

-Waar/hoe kan ik me inschrijven?

-Moet je een foto nemen met het fototoestel van het spel, of moet je gewoon een screenshot nemen?

@hieronder: oké, bedankt :tu:

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

Vraagjes:

-Waar/hoe kan ik me inschrijven?

-Moet je een foto nemen met het fototoestel van het spel, of moet je gewoon een screenshot nemen?

1. Door een PB te sturen naar Froodooo

2. Ik denk dat het niet uitmaakt, als je ''het voorwerp'' er maar op hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit object hebt gevonden, dan neem je er als vanzelfsprekend een screen van. Maar de screen moet wat groter zijn dan de screen die ik heb gemaakt. Er moet wat meer gebied omheen zitten, je neemt je screen dus bijvoorbeeld zo: Klik. Dit om te kunnen controleren of je wel echt een screen genomen hebt. Hou je je hier niet aan, is je screen ongeldig.

Lijkt me duidelijk genoeg, je moet gewoon een foto maken met je fotocamera van het gebied en die inzenden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Begint de tweede ronde in San Fierro?
Ja, als het goed is wordt dat San Fierro. De derde ronde wordt dan dus Las Venturas, en de vierde en laatste ronde is gereserveerd voor de kleine dorpjes die over de map zijn verspreid (denk bijvoorbeeld aan Angel Pine).

[@ hieronder] Je staat nu derde, dus dat gaat de goede kant op (want je moet bij de eerste vijf eindigen).

Link to comment
Delen op andere websites

Begint de tweede ronde in San Fierro?
Ja, als het goed is wordt dat San Fierro. De derde ronde wordt dan dus Las Venturas, en de vierde en laatste ronde is gereserveerd voor de kleine dorpjes die over de map zijn verspreid (denk bijvoorbeeld aan Angel Pine).

Bedankt. ;) Ik doe mn best , want dit is mn eerste toernooi die ik heb gespeeld sinds ik in GTAForum ben. En ik hoop dat ik er wat kan maken. :)

Bewerkt: door Dago58x
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil me graag bijdeze afmelden. Helaas heb ik voor kerst geen San andereas gehad maar een nieuwe CDmixer. Daarbij heb ik zelf later een nieuwe lichtbesturingset gekocht waardoor ik nu blut ben.

Bijdeze dus :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...