Jump to content

[PS] Need For Speed Tutorial


Rullez

Recommended Posts

leuke TuT alleen.... het is een beetje basic en je render die je gebruikt dat is een plaatje en dan gewoon een beetje met de kleuren klooien ( :puh: ) en text erbij en klaar

Tja, ik ben ook nog een basic photoshopper. Verder vond ik de uitkomst zelf wel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
leuke TuT alleen.... het is een beetje basic en je render die je gebruikt dat is een plaatje en dan gewoon een beetje met de kleuren klooien ( :puh: ) en text erbij en klaar

Ga je een beetje chillen rullez is nog maar een beginner jij bent zelf niet zo een goede photoshopper een gradient map ,sharpen ,minder contrast een stroke van 5pixel en dan ben jij pas een beginner xD

BTW jij doet hetzelfde dan rullez .

Bewerkt: door .Syfes
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, Syfes trekt de volledige bek open!

met mooiere woorden gezegd.

HIJ LEERT JE EEN BASIC AAN, EN NIET EEN VOLLEDIG SIGNATURE DIE VAN HET BEGIN PRO MOET ZIJN, DAMN!

shit jongens tzijn de feestperiodes, geef elkaar een schouderklopje!

ik 'KLOOOI' 15X aan men kleuren, om tog iets te hebben dat me aanstaat, KLEURENGEKLOOI OWNED!

altijd die arrogantie, vriendjespolitiek en betweters all around hier op dit forum..

hij vermeld er nog bij dat hij beginner is, mss logisch dat hij dan geen fokking protut maakt !

"en je render die je gebruikt dat is een plaatje.. "
dat noemen ze in algemene taal een STOCK.
"en dan gewoon een beetje met de kleuren klooien en text erbij en klaar"

haha, aja en jij hebt duidelijk een uur bezig gezeten om die van jou te maken xD

ik besteed meer tijd aan men font dan jij in het totaal :)

@ Rullez: tof 'GEKLOOI' :) ik heb het eerder voor gradient maps, maar color balance komt er zekers altijd wel es van te pas, highlights zelden.

Goede uitgebreide beschrijving!

Tutorial lay-out geven, springt altijd rapper in het oog dan gewoon test en afbeeldingkjes, met een lay-out kun je nog es creatief zijn, van aandachtstrekkers houdt iedereen ;)

niet nodig maar kan een kers op de taart zijn =D

Link to comment
Delen op andere websites

He Syfes., het is tog ook een basic tutorial of niet soms? wat is er verkeerd aan dat hij dat zegt, en t is tog ook waar dat je beetje met kleuren loopt te klooien bij die tutorial?

'' jij bent zelf niet zo een goede photoshopper een gradient map ,sharpen ,minder contrast een stroke van 5pixel en dan ben jij pas een beginner xD''

Deze zin snap ik bij jou niet? dat gta pilot een beginner was, wisten we al. Maar is dit zo erg dan? iedereen is tog een beginner als je begint-.-'' Ga nou niet zeggen dat jij meteen goed was want dat was je NIET.

Nielok; ja het zijn de feestperiodes, dus je kunt dan ook wel even zonder uitroeptekens, en hoofdletters praten en je kunt dan ook gewoon normaal reageren op de mening van Gta-Pilot ipv. zoals je nu doet.

Btw. ik zie hier nergens vriendjespolitiek??? en ook geen betweters hoor;-) Gta-Pilot geeft gewoon de waarheid dat het een basic tutorial is (waar niks verkeerd mee is) en dat het gewoon een plaatje is (stock).

Kuys

Bewerkt: door kuys
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...