Nemean^inf Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Goeie(moggel)dag, Als ik wil gamen gaat mijn ping in de multiplayer erg omhoog, omdat mijn zus zit te downloaden, is het mogelijk een soort download limiet op men zus der pc te zetten? Alvast bedankt! Reageren
GtaSlave Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Als je verteld welk programma zij gebruikt Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Ik vraag om een programma het gaat er niet over of ik een programma ken, want dan had ik het hier niet hoeven vragen. Mijn vraag is nogmaals: Als ik Multiplayer *online gamen* heb ik vaak een hoge ping, daardoor zoek ik een programma om het download limiet op haar pc in te stellen, heeft iemand zo'n programma. Reageren
Advancegta Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Welk programma gebruikt ze? Bij azureus kan je torrent besteuring > Geavanceerd > Wijzig download snelheid. Reageren
Think Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Als ik het goed verta, is het muziek, da t jouw zus download. Zet dan gewoon de download op pauze, en als je stopt met gamen, start je hem weer. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Nog 1 keer: Ik vraag om een programma, ze download muziek via de web-browser, GEEN PAUSE, GEEN LIMEWIRE NIET NIKS. Gwoon een programma, om een download limiet intestellen. Begrijp je het niet, reageer dan niet. Reageren
Preddy Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Via Google heb ik deze gevonden. Kost 15 euro maar je hebt wel 15 dagen de tijd om het eens uit te proberen. Op deze screenshot kan je al goed zien hoe het in z'n werk gaat, maar volgens mij doet het wel wat je wil. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Inderdaad, en Preddy doet het weer. Vriendelijk bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.