Big Playahh Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 (bewerkt) WELKOM Dit is het groote forza2 topic. Vertel wat JIJ vind over misschien wel het meest realistische racer ooit. Vertel het gekste moment dat je beleeft hebt. En vertel tips voor bijvoorbeelt met afstellingen. veel plezier! Bewerkt: 30 december 2007 door Big Playahh Reageren
MNC3 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Forza Motorsport 2 is zalig De beste race game is het wel. Kunt vergaan bij painten en zo. Echt goed en duidelijk tunen van wagen wat je toch hard mist in Gran Turismo. Ander bumpers en zo allemaal geen probleem. Ben ook zeer blij dat ze heel goed naar de gameplay en online hebben gekeken. Gewoon top! hier een paar foto's van paints: Reageren
Big Playahh Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 ik vind het ook een top spel. Vooral het tunnen en panten is leuk gedaan. Daarom moet je ook kijken welke auto bij jouw rijstijl hoort. Ik vind het ook een hele vooruitgang met de eerste forza. Maar ik vind het ook een makkelijk spel en soms word het eentoonig. Reageren
Harrison Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Forza Motorsport 2 is echt, goed! Ik heb het spel al twee keer uitgespeeld! Ben nu bezig met de derde keer Ben bij de tweede race van de Endurance Races Reageren
Big Playahh Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 ik heb nu level 25 bereikt Reageren
MNC3 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Online is het ook top. Soms wel een dat je rare crash mee maakt wara auto's mee gaan vliegen maar dat is wel eens lachen. Ik speel het elke dag en het is al heel lang geleden dat ik een race game zo lang speelde. Ik kijk uit naar de volgende ! 2 auto's die ik heb: gekocht via online verkoop in de game. Bewerkt: 2 januari 2008 door MNC3 Reageren
Big Playahh Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 ik wil die game egt online spelen maar de eternet kabel is tekort Reageren
Big Playahh Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Online is het ook top. Soms wel een dat je rare crash mee maakt wara auto's mee gaan vliegen maar dat is wel eens lachen. Ik speel het elke dag en het is al heel lang geleden dat ik een race game zo lang speelde. Ik kijk uit naar de volgende !2 auto's die ik heb: gekocht via online verkoop in de game. vet vooral die gta vc Reageren
MNC3 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Het koste maar een miljoentje Vandaag deze gekocht: Reageren
Big Playahh Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Het koste maar een miljoentje Vandaag deze gekocht: was mn eternet kabel maar lang genoeg Reageren
MNC3 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Auto zelf gemaakt een tijdje geleden: Deze heb ik een tijd geleden gekocht. : En deze heb ik zojuist gekocht: Bewerkt: 3 januari 2008 door MNC3 Reageren
Big Playahh Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Auto zelf gemaakt een tijdje geleden: Deze heb ik een tijd geleden gekocht. : En deze heb ik zojuist gekocht: damm hoe wreed Reageren
Harrison Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ik heb de Koeningsegg en die Seat-raceauto! Heb pas mijn Chevrolet Camaro verkocht voor 100 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.