Jump to content

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass


Ferre

Recommended Posts

coverlargekk0.jpg

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

Nintendo

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass is het debuut van Link en The Legend of Zelda-reeks op de Nintendo DS. De game is een direct vervolg op de GameCube-titel The Legend of Zelda: The Wind Waker en gaat verder met het verhaal. Link, Tetra (ook wel bekend als prinses Zelda uit het gevallen Hyrule) en haar piratenteam bevaren de oceaan opzoek naar nieuwe landen. Op hun avontuur komen ze terecht in een gebied waar een dikke mist hangt. Hier ligt een eenzaam spookschip en Tetra besluit hierop in haar eentje op onderzoek uit te gaan. Aan boord van het schip wordt ze ontvoerd! Het spookschip en Tetra verdwijnen en Link en zijn elfje Ciela moeten haar redden door de Phantom Hourglass te vullen. Dit eeuwenoude voorwerp beschermt hun tijdens hun avonturen in vervloekte kerkers en staat hen bij op hun zoektocht naar de prinses.

Bron: InsideGamer

Dit is het grote Phantom Hourglass topic! Raar genoeg was er nog geen topic over dit geweldige DS-spel. Hier kun je bijvoorbeeld vragen stellen of je stats laten zien. Gebruik spoilers voor dingen die het verhaal kunnen verklappen. Het is veel leuker als je dingen zelf ontdekt en niet van tevoren weet wat er gaat gebeuren.

Ik heb op dit moment 12 hearts, 2 metalen[/font] en mijn spirits zijn level 1. Ik heb veel ship parts en treasure maps. Met de Goron Game is mijn record 27 seconden.[/font]

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Hey! Echt een vet spel, bedankt voor het openen, ik zit vast, maar waar zeg ik in mijn spoiler:

Ik zit vast bij de Island of Ember dacht ik, in die tempel, ik weet niet wat ik moet doen, want ik ben daar al beneden geweest bij die knaagdieren. Kan iemand mij helpen?[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Hey! Echt een vet spel, bedankt voor het openen, ik zit vast, maar waar zeg ik in mijn spoiler:

Ik zit vast bij de Island of Ember dacht ik, in die tempel, ik weet niet wat ik moet doen, want ik ben daar al beneden geweest bij die knaagdieren. Kan iemand mij helpen?[/font]

Knaagdieren? Misschien kun je het gewoon Google'n. Voor mij is het einde al een beetje in zicht maar je vergeet meestal wat er allemaal gebeurd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...