Jump to content

Help! mta sa dm start niet!

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi.

ik heb het volgende probleem.

elke keer dat ik mta sa dm start krijg ik een schermpje met een man en de text stop playing whits you self.

en dan gaat het schermje weg..

leuk hij start..

dus niet het schermpje gaat weg maar er gebeurt niks.

ik heb niks aan gemod ofzo...

kan iemand helpen.

bedankt maurits d.k.

Geplaatst: (bewerkt)
hoi.

ik heb het volgende probleem.

elke keer dat ik mta sa dm start krijg ik een schermpje met een man en de text stop playing whits you self.

en dan gaat het schermje weg..

leuk hij start..

dus niet het schermpje gaat weg maar er gebeurt niks.

ik heb niks aan gemod ofzo...

kan iemand helpen.

Ik denk dat je de verkeerde versie van GTA San Andreas bezit, waar MTA niet op zal werken. Er is gelukkig een oplossing. Je hebt denk ik V2, waar grote kans op is als je GTA San Andreas het laatste anderhalf jaar hebt gekocht. Als het goed is staat er dan rechtsonder in het beginscherm V2.00. Als je V2 hebt zul je moeten downgraden, dat kan simpelweg door deze patch te downloaden, hem op te starten, een paar keer op 'Next' te klikken, je GTA San Andreas-map te selecteren en vervolgens weer op 'Next' te klikken. Als het goed is staat er nu in je beginscherm 'V1.01'. Als dat er staat moet MTA het doen.

Let op, hieronder staat een oplossing, maar hierdoor zullen je savegames niet meer werken, gebruik dit alleen als hij het écht niet doet

Als hij het nog niet doet moet je deze files downloaden, uitpakken met WinRAR en vervolgens knippen en in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Savegames werken niet meer, maar hoogstwaarschijnlijk doet MTA het nu wel.

Groeten,

VWOer

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...