Jump to content

Plattegrond


Romal

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    4

  • Romal

    4

  • js007

    3

  • Ikwilgta4voor360

    3

Ja die had ik ook al gepost hier in het trailer 3 onderzoek topic. Het is gewoon de kaart (deels), want waarom zouden ze in godsnaam een neppe map van liberty city in het spel in de boten stoppen. En ook nog is eentje die redelijk veel op NYC lijkt.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Linkje naar het oorspronkelijke topic op GTAForums: GTA IV Map.

Het is een interessante vondst, dat zonder meer. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het geloof. Het zou zomaar kunnen, maar het zou ook simpelweg een controlepaneel van de boot kunnen zijn. Merk op dat links van de 'plattegrond' een identiek paneel zit. Het meest opvallende vind ik nog het smalle langgerekte 'eiland', dat overeen lijkt te komen met Roosevelt Island. Nogmaals, het zou zomaar kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Linkje naar het oorspronkelijke topic op GTAForums: GTA IV Map.

Het is een interessante vondst, dat zonder meer. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het geloof. Het zou zomaar kunnen, maar het zou ook simpelweg een controlepaneel van de boot kunnen zijn. Merk op dat links van de 'plattegrond' een identiek paneel zit. Het meest opvallende vind ik nog het smalle langgerekte 'eiland', dat overeen lijkt te komen met Roosevelt Island. Nogmaals, het zou zomaar kunnen.

Ik zie er niet echt een controle paneel in. Je ziet duidelijk dat het een lcd scherm is, en door die kaart blijkt het dus het scherm van het gps systeem te zijn oid. De eilanden kan je zo zien, ze lijken op die van New York, en je kan zo bij elk eiland de naam erbij zitten hoe ze heten in het spel.

In ieder geval.. een paneel lijkt me veel minder waarschijnlijk, ik kan het er voor geen mogelijkheid in zien. Wat voor knoppen zouden dat dan moeten zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af of Rockstar dit erin heeft gezet om ons te pesten of dat ze het over het hoofd hebben gezien. Normaal gesproken breng je niet de map op deze manier naar buiten, maar het lijkt me ook weer niet logisch dat ze vergeten dat de kaart te zien is in de boot...

@hieronder: Ik vraag me af of Rockstar dit expres erin heeft gezet of niet. Heeft toch verder niks met de vinder te maken (:duh:)

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

wow ik ben opeens keiharde gelover dat het een gps is. en ik denk dat rockstar dit erin heeft gezet om ons wat discussievoer te geven. aangezien rockstar haast zeker wist dat dit werd gevonden door een van onze soortgenoten. Alleen als dit de map is valt er weinig aan te zien zodat het niet gelijk helemaal bekent is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga dadelijk ff de trailer via ps3 op me hd-tv kijken :D

misschien kan ik hem daarop wat beter zien enzo.

Maar goed gevonden van hem, ik zou er nooit opkomen om daar te zoeken :tu:

Trouwens, veel mensen zeggen dat R* het er express in heeft gedaan maar dat denk ik niet. Ik denk dat het ongelukje was en dat het hun zelf niet eens is opgevallen bij goedkeuren trailer.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...