Jump to content

sa Online (multiplayer)

Recommended Posts

Geplaatst:

wie weet wat je moet doeen als je gta sa multiplayer wilt doen..

graag reactie want ik wil heel graag multiplayer :tu::Y

Geplaatst:

Als je het spel vandaag in huis hebt gehaald, of in ieder geval in de laatste anderhalf jaar/jaar dan heb je hoogstwaarschijnlijk V2 van GTA San Andreas, hierbij zul je een patch moeten installeren waarmee je V1.01 krijgt. Je hebt V1(.01) nodig om mods(dus ook SA-mp) te kunnen installeren. Ik heb de patch geupload: Klik. Download hem, selecteer je SA-map en hij zal zijn werk doen. Nu je dat gedaan hebt kan je SA-mp écht gaan installeren. Download de Client van http://www.sa-mp.com/download.cml en installeer hem, selecteer weer je SA-map voor de installatie. Nu je dat hebt gedaan heb je SA-mp geinstalleerd. Mochten er nog fouten optreden, dan zou je altijd nog deze bestanden kunnen gebruiken:

V1 Files

Pak het uit met WinRAR, en plak ze in '...\Rockstar Games\data\script'. Je zult nu V1 savegames kunnen spelen, en geen V2 savegames meer, de huidigen zullen dus niet meer werken.

Geplaatst: (bewerkt)
wie weet wat je moet doeen als je gta sa multiplayer wilt doen..

graag reactie want ik wil heel graag multiplayer :tu::Y

Je moet eerdt de mod downloaden. Klik >>hier<< voor MTA:DM (Aanrader!) of klik >>hier<< voor SA:MP. Als je wilt spelen moet je altijd een Client downloaden. :Y

Na dat je ze gedownload hebt kun je ze instaleren en spelen. :)

Alles over V1 heeft VWO-er hierboven uitgelegd. ;)

EDIT: Te laat. :puh:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

maar ik weet niet wat voorn patch hij heeft waar kun je dat zien\

maar dat mta hebt ik al geprobeer maar dat wil niet want dan moet je ook een acount aan maken op die site ja

Geplaatst:
maar ik weet niet wat voorn patch hij heeft waar kun je dat zien\

maar dat mta hebt ik al geprobeer maar dat wil niet want dan moet je ook een acount aan maken op die site ja

Wat bedoel je? Ik snap het niet helemaal met dat patch gedoe wat je zegt. :$

De patch staat toch in VWO-er zijn post?

Ik heb de patch geupload: Klik.
Je meot dan op 'Klik' klikken om de patch te starten. Daarna is je GTA SA V1. :)
Geplaatst:
hij doet het niet want ik kan hem niet in die map zetten van san andreas :N

Je meot niet op opslaan klikken, maar op uitvoeren. dan zal hij laden en als hij klaar is krijg je beveiligingswaarschuwing (bij mij dan). klik op uitvoeren en je krijgt een scherm. Klik op 'Next' en daarna nog een keer. Kies dan je map waar GTA SA geinstaleerd is. Standaars is dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Daarna zal hij patchen en heb je geen V2 meer. :)

Geplaatst:

Ghostrider, wat jij als laatste zegt klopt half. Als je de patch installeert, heb je wel V 1.01, waardoor je kunt modden en dus ook Multiplayer kunt spelen, maar je hebt nog altijd V2 savefiles. Het is dus wel lastig om dit uit elkaar te houden, maar als je goed oplet is dit heel makkelijk.

Wat je een paar posts hierboven zegt, klopt ook nog niet helemaal; Voor de Firefox gebruikers onder ons, waaronder ik, moet je hem eerst op het bureaublad zetten. Van 'Uitvoeren' is geen sprake verder. Zorg dus dat je op de één of andere manier het bestand runt, of je hem nu aanklikt op het bureaublad of gelijk opent (je hoeft hem dus niet in je GTA SA map te plaatsen), dat maakt verder niet uit. Verder moet je de stappen hierboven volgen, en daarna zal je GTA SA patched zijn. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...