Dexxaz Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Ik zoek al een tijdje op heel het internet voor een mooie caravan. Ik ben langs veel GTA sites gegaan maar heb niks kunnen vinden. Waarom zou ik een caravan wille vraag je je dan af Maja dat vind ik gewoon leuk. Ik heb verder alles al ik zoek alleen nog een mooie auto met een caravan. Zelf heb ik geen flauw idee hoe ik dat zou moeten maken. Het leek me leuk om een mooie grote auto (zoals de nieuwe BMW X5) en een mooie grote caravan (zoals een hobby) te hebben en daarmee door SA te rijden 't Zou leuk zijn als die caravan 2 assen kon hebben. Als iemand hiermee zou kunnen helpen, of als iemand er 1 voor me wilt maken.. graag. Ik zou alleen niet weten wat ik voor de gene terug zou moeten geven, maar misschien wordt het wel een succes. Groetjes en alvast bedankt, 'Dexx
GTA_XP Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Misschien is dit iets voor je? >>KLIK<< >>KLIK<<
Dexxaz Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Oh bedankt.. Nu nog een mooiere auto.. Ik d8 dat ik gta-worldmods al goed had afgezocht maar blijkbaar niet 'Dexx
Dexxaz Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Bla 'Dexx Bewerkt: 10 januari 2008 door Dexxaz
Dexxaz Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Is er echt niet iemand die me daarbij kan helpen? Groetjes, 'Dexx
GTA_XP Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Ik kan je helpen om ervoor te zorgen dat de BMW Utility wordt. Alleen....wil je wel graag even de maker ervan een mail versturen? Anders schendt ik zijn mod en dat wil ik niet PS, vraag m ook in met welk 3d programma hij heeft gemaakt. Ik doe het met Zmodeler.
Dexxaz Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Owja.. das waar ook dat mag niet zomaar.. Uhmm.. Ik ga t ff vragen dan.. 'Dexx Edit: Ik heb een email gestuurd naar de 2 emails die stonden vermeld in de readme. Ik hoop dat 't mag, want die BMW is wel een mooie auto voor die caravan Bewerkt: 10 januari 2008 door Dexxaz
Dexxaz Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Ey XP.. Vraagje. Heb jij niet een lijst met autos anders? Grote auto's.. Waarvan je weet dat je ze kan/mag modden. 'Dexx
GTA_XP Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Ey XP.. Vraagje. Heb jij niet een lijst met autos anders?Grote auto's.. Waarvan je weet dat je ze kan/mag modden. 'Dexx Een email sturen naar de makers is altijd noodzakelijk. Er is geen enkel mod van de maker dat zegt dat je m mag bewerken vóór je het vraagt.
Dexxaz Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Hmm.. ja ik leg t ook fout uit.. Ik bedoel: of je zelf geen autos hebt, die je zelf hebt gemaakt, die je kunt modden voor me. Aangezien bij je naam staat dat je stopt met modde dus ik d8 miss heb je zelf wel paar auto's gemaakt..
GTA_XP Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Hmm.. ja ik leg t ook fout uit..Ik bedoel: of je zelf geen autos hebt, die je zelf hebt gemaakt, die je kunt modden voor me. Aangezien bij je naam staat dat je stopt met modde dus ik d8 miss heb je zelf wel paar auto's gemaakt.. Ah, nu weet ik het goed^^ Kijk anders even in de Voertuigen Showroom op pagina 22/23. Dan vind je een paar mods van mij. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=37245&st=315 Bewerkt: 10 januari 2008 door GTA_XP
Dexxaz Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Dat zijn niet veel auto's van jou Ik heb nog geen bericht terug van die X5.. denk dat dat ook wel ff een tijdje kan duren..
GTA_XP Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Dat zijn niet veel auto's van jou Ik heb nog geen bericht terug van die X5.. denk dat dat ook wel ff een tijdje kan duren.. Ik weet het, niet veel auto's. Dat komt omdat ik ze in Prullenbak flikker omdat iedereen ze lelijk vind :$ En daarna ze zonder spijt ze van de aardbodem dr af flikkeren. Bewerkt: 10 januari 2008 door GTA_XP
Dexxaz Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Ik heb zelf ook al geprobeerd auto's te maken en info gezocht.. maar ik weet niet waar ik moet beginnen.. ik ben nooit zo geduldig.. Ik heb wel programma's om 3D dingen te bouwen maar daar gaat voor mij te veel tijd in zitten.. Handleidingen van software of electronica ofzo lees ik ook nooit.. meestal kom ik dr wel uit.. Alleen het maken van auto's is blijkbaar echt super veel werk.. T zou makkelijker zijn als iemand ie t wist naast me kwam zitten en het beetje voor dee.. dan heb k t zo onder de knie..
GTA_XP Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Tsja, modelen is ook géén makkelijkheidje Ik begon pas in maart 2006 met modelen Dus echt heel lang, sinds een paar weken geleden converteerde ik voertuigen uit NFS ProStreet. Tot iemand beweerde dat ik zijn mods had gestolen What the fuck! Op grote modsites zie je héél véél mods uit NFS Games! Iedereen hier heeft wel een NFS game. En Zmodeler ondersteunt NFS Carbon en NFS ProStreet. Logisch dat bijna alle modders auto's ript van een game en die dan publiceren!
Recommended Posts