Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_864653 Heej ik wil een kilometer teller kun je precies uitleggen ? B.v.d. Groetjes Blok
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_864657 vraag 1 real - ga door naar vraag 2 Ingame - ga door naar vraag 3 vraag 2 voor een auto - ga naar een autozaak voor een fiets - ga naar een motorzaak voor een motor - ga naar een fietsenzaak vraag 3 gta vice city - gebruik de zoek of kijk bij downloads gta san andreas - gebruik de zoek of kijk bij downloads gta III - gebruik de zoek of kijk bij downloads gta IV - is er niet gta LONDON - gebruik de zoek of kijk bij downloads gta II - gebruik de zoek of kijk bij downloads gta I - gebruik de zoek of kijk bij downloads en plaats hem de volgende keer bij het goede forumgedeelte Bewerkt: 12 januari 200817 jaren door bierbuikje
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_864669 Een kilometerteller heb ik wel voor je liggen hier. Je kunt de Speed-o-Meter hier downloaden. Gebruik is erg simpel, zoals je al kunt zien in de ReadMe. Het bestand openen, je instellingen selecteren en vervolgens op 'Load Mod' klikken. Wanneer je naar het spel gaat, zul je zien dat je in voertuigen een Speed-O-Meter hebt.
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_864670 Bierbuikje, fijn dat je mensen wil helpen maar aan dit soort posts heeft men helemaal niks Voor welke GTA wil je een zogenaamde Speedometer? Als je hem voor SA wil, kan ik je aanraden om Camhack te downloaden voor SA, daar zit een kilometer teller in. Hier te downloaden. Voor GTA Vice City is er een losse kilometer teller te downloaden, hier namelijk. Voor GTAIII is er (voor zover ik weet) geen kilometer teller te downloaden. Greetz @Hierboven: dat kan natuurlijk ook Bewerkt: 12 januari 200817 jaren door Galiorix
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872638 Je kunt ook de New Speedo-Meter 2007 gebruiken. Daar hoef je niet steeds 'Load-Mod' te klikken. Deze gebruikt Cleo 3. En deze heeft 2 leuke effecten, zoals je schade rijdt komt er een barst in de kilometerteller en als het 's nachts wordt geeft ie licht. Deze kun je makkelijk vinden door bij google 'New Speedo-Meter 2007 GTA SA' in te typen. Greetz Ferryn Bewerkt: 22 januari 200817 jaren door FerryN
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872639 ik kan hem niet vinden met google. kan je link geven?
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872698 ik kan hem niet vinden met google. kan je link geven? Voila, kon hem zelf ook niet vinden, maar had al hier op de forum al een keer de link gepost, So here it is: The New SpeedMeter 2007 ! Asteblaf Greetz Ferryn Bewerkt: 22 januari 200817 jaren door FerryN
Heej ik wil een kilometer teller kun je precies uitleggen ?
B.v.d. Groetjes Blok