Jump to content

[PS] Dubbele Border


M4X

Recommended Posts

veel verstand van al die dingen heb ik totaal niet, maar ik vind hem wel mooi, als ik van mezelf moet uitgaan een 9/10

want, ik weet niet waarvoor die background is, maar ik vind niet dat hij bij de afbeelding hoeft, ik denk dat hij mooier is zonder background

Link to comment
Delen op andere websites

Hele leuke tutorial, mooi gemaakt, maar wel errrúg veel werk. Het kan ook op een makkelijkere manier door een nieuwe layer aan te maken, op Ctrl + A drukken (alles selecteren), rechtermuisknop --> Stroke.

Dan op de desgewenste kleur zetten, 'Inside' aavinken en de dikte invullen. Zo doe je dat ook met de andere stroke.

Toegevoegd aan GTAForum's Tutorials.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor alle reacties :)

want, ik weet niet waarvoor die background is, maar ik vind niet dat hij bij de afbeelding hoeft, ik denk dat hij mooier is zonder background

Bedoel je de background van de tutorial of dat witte achter de outcome? Dat witte heb ik expres geplaatst om de buitenste border wat beter zichtbaar te maken, en die background van de tutorial om het een beetje op te vullen. Maar volgensmij is alles nog steeds wel goed leesbaar :)

Hele leuke tutorial, mooi gemaakt, maar wel errrúg veel werk. Het kan ook op een makkelijkere manier door een nieuwe layer aan te maken, op Ctrl + A drukken (alles selecteren), rechtermuisknop --> Stroke.

Dan op de desgewenste kleur zetten, 'Inside' aavinken en de dikte invullen. Zo doe je dat ook met de andere stroke.

Zo kan het inderdaad ook, maar zelf vind ik dit wat prettiger ondanks dat het wat meer werk is en het is ook handig voor als je de binnenste border onder en boven wat dikker wilt hebben dan aan de zijkanten, maargoed. Nogmaals bedankt voor jullie reacties :*D

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Hele leuke tutorial, mooi gemaakt, maar wel errrúg veel werk. Het kan ook op een makkelijkere manier door een nieuwe layer aan te maken, op Ctrl + A drukken (alles selecteren), rechtermuisknop --> Stroke.

Dan op de desgewenste kleur zetten, 'Inside' aavinken en de dikte invullen. Zo doe je dat ook met de andere stroke.

Toegevoegd aan GTAForum's Tutorials.

Je doet een 3 px stroke en dan nog eens een 1 px stroke. De border in deze tutorial maak je met een hele omweg. De mensen die dit willen leren zijn beginners en je kunt het 't beste zo simpel mogelijk uitleggen. Verder is het nog hetzelfde als de 3 pixel border maar sla je de 2e border over.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...