Jump to content

Missie voor Gta SA


Tjerk

Recommended Posts

Vooraf:

Ik wilde voor de missie's eigenlijk nog cutscenes maken, maar daar had ik geen meer in.(En het gaat tenslotte om de missie zelf ^_^ ) Maar dat ga ik wel doen in de volgende missie's de ik maak. Verder hoorde er in missie 4 nog een cutscene tijdens de missie zelf. Maar die heb ik helaas moeten schrappen, omdat na de cutscene Gta sa afsloot.

Missie 3:

Info:

Sweet heeft info gekregen over een meeting tussen 1 ballas leider en 1 vagos leider, er zijn al plannen gemaakt, Cj moet een bom stelen, om onder de auto te plaatsen. Dat komt goed uit, want er is doorgekregen dat er een maffia gang met bommen aan het slepen zijn. De plannen zijn dus klaar, dus on you go!

Known bugs:

1. Wat je verdiend als je de missie hebt gehaald is niet helemaal goed.

2. Minder goede structuur dan missie 4: Komt omdat ik tijdens missie 3 nog niet precies wist hoe sommige dingen precies moesten

Missie 4:

Info:

De bom is gestolen, en de meeting is vandaag. De enige locatie die bekend is, is: The vagos hood. Je moet dus een auto stelen, en daar naar toe. maarrr, ze mogen je niet zien dus blijf op afstand. Je moet blijven volgen tot dat er een kans is om de auto te stelen. Sweet heeft Jehtro ingehuurd om de bom onder de auto te zetten.

Known bugs:

1. Héél af en toe komt de auto niet uit het steegje zetten

Verder nog niet echt bekend.

Missie 5:

Info:

Waarschuwing: Deze missie slaat nergens op :7

Sweet heeft de locatie gevonden waar alle Balla's uitkruipen :tu: . Gelukkig heeft Sweet nog ergens een Atoombom in de garage liggen. Dus gaan Cj en Sweet op pad ^_^

Known bugs:

1. Ik heb deze missie voor de grap gemaakt(dus niet serieus), en kan dus stikken van de bugs(nog niet veel tegengekomen altans)

Missie 2:

2e missie is uit. Deze missie is langer dan de eerste en hier volgt een kleine beschrijving:

Verhaal: De Balla's willen uiteraard wraak op jou, en besluiten met een groep, Grove Street aan te vallen.

Deze moet je uiteraard tegenhouden. Als alle "zware" aanvallen over zijn wordt sweet plotseling geraakt door

één of andere maloot. je moet hem naar het ziekenhuis brengen, maar je vriend stuurt want er komen alweer

meer ballas aan. na een lange rit, en veel gemoord kom je eindelijk bij het ziekenhuis aan. daar wordt sweet zo snel mogelijk geholpen.

bij elkaar knal je zo'n 78 balla's af, maar er zitten wel een paar bugs in zoals:

1. Als je dood gaat kan je niet goed meer herstarten, je moet weer nieuw game doen

2. bij de 5e wave helpen je homies niet goed meer mee(behalve sweet)

3. Er zijn er vast wel meer

Ik heb de missie moeten splitsen omdat ik veel te veel mannetjes heb gespawned, daar merk je weinig van

in de missie zelf, maar ik heb dus eigenlijk 2 missies in één

veel plezier ^_^ :

Missie2.zip

Missionpack.zip

Bewerkt: door tjerk
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tjerk

    25

  • DenkaanHenk

    5

  • .:TOM:.

    5

  • AwiVC

    4

Misschien, maar beschouw dat meer als een tip dan als een aanmerking, kun je dit soort dingen "opleuken" door middel van een korte beschrijving van de missie, wat steekwoorden, screenshots etc etc etc. Gewoon, een beetje interessant maken voor iedereen. Dat maakt de kans dat iemand je mission-mod ook daadwerkelijk download veel en veel groter :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste mijn complimenten voor het maken van deze missie, de stuctuur is goed, het is bugvrij, en het speelt ook wel lekker. Volgens mij is dit je eerste missie die je released voor GTA SA, dus goed werk, en ik zou er zeker meer maken als ik jou was!! :klap:

Ten tweede ook leuk dat je 2 cutscenes hebt toegevoegd, vooral die ene met die 2 motoren die je insluiten in de steeg is erg goed gelukt vind ik!

Verder heb ik niks te zeggen, alleen dat ik zeer positief ben over je werk. :D

EDIT: GTA-SHEEP, ook ik zal die tip zeker in mijn achterhoofd houden!!

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst, leuk gedaan... :tu: Bugvrij is hij echter niet, zoals Black Force zei...

Het werkt namelijk niet altijd goed wanneer je uitstapt. Soms gaat de "vriend" niet terug in de auto en kan je dus niet verder spelen. Daarnaast als je te ver van de auto én van je vriend bent, dan volgen die elkaar op. Dan zie je het knipperen, dat je dichter bij je vriend moet zijn én in de auto moet zitten... Dat is ook niet mooi.

Even wat over het "uiterlijk" van de missie. De markers die je hebt in de missies, dus die kleine vierkante gele dingetjes, zijn erg klein. Een formaat groter zou beter zijn geweest. Daarnaast is de taal ook Nederlands, wat IMO niet staat bij een spel als GTA. Helemaal niet als er staat: "Mission Failed" - "de auto is kapot", onder elkaar.

Dit klinkt misschien erg negatief, maar ik hoop dat je het opvat als positieve kritiek. Al met al toch een goede en leuke missie. Top :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst, leuk gedaan... :tu: Bugvrij is hij echter niet, zoals Black Force zei...

Het werkt namelijk niet altijd goed wanneer je uitstapt. Soms gaat de "vriend" niet terug in de auto en kan je dus niet verder spelen. Daarnaast als je te ver van de auto én van je vriend bent, dan volgen die elkaar op. Dan zie je het knipperen, dat je dichter bij je vriend moet zijn én in de auto moet zitten... Dat is ook niet mooi.

Even wat over het "uiterlijk" van de missie. De markers die je hebt in de missies, dus die kleine vierkante gele dingetjes, zijn erg klein. Een formaat groter zou beter zijn geweest. Daarnaast is de taal ook Nederlands, wat IMO niet staat bij een spel als GTA. Helemaal niet als er staat: "Mission Failed" - "de auto is kapot", onder elkaar.

Dit klinkt misschien erg negatief, maar ik hoop dat je het opvat als positieve kritiek. Al met al toch een goede en leuke missie. Top :tu:

Jij let ook echt op alles waar ik niet eens aan denk of het vergeet, je hebt TOPcommentaar. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...