Jump to content

Politiehelikopter weg!


Dutchy3010

Recommended Posts

Toen ik vandaag aan het SCM-scripten was, vond ik wat grappigs, waar ik nog nooit van gehoord had... :puh:

Als je een wanted level hebt, zodat er helikopters aankomen, moet je op het dak van de garage in Doherty gaan staan. Het deel van de schuine daken (zie de screen hieronder). Op het moment dat je daaruit gaat, komt er een helikopter aan. Ga je er terug op staan, dan draait de helikopter om en gaat hij weg. Zolang je daar blijft staan, wordt er dus nooit op je geschoten van een helikopter. Sterker nog, er komt geen helikopter meer aan! Je staat dus helemaal veilig, want de helikopters komen er niet, en de politie/fbi enzo kunnen er niet komen (mits je niet op het randje gaat staan, uiteraard). Just for fun, leuk om te proberen. Het is door een aantal mensen getest, dus zou het raar zijn als het bij jou niet zou lukken. :)

post-33831-1200691449_thumb.jpg

Het dak in en rond de cirkel dus, waar het schuin afloopt.

post-33831-1200691251_thumb.png

Hier komt de Helikopter aangevlogen, CJ staat niet op het dak.

post-33831-1200691268_thumb.png

De helikopter vliegt even door naar de andere kant, CJ staat nog niet op het dak.

post-33831-1200691336_thumb.png

Op het dak gaan staan, de helikopter draait om...

post-33831-1200691397_thumb.png

De heli vliegt weg...

post-33831-1200691413_thumb.png

De heli is uit het zicht verdwenen.

:clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • Dastard

    2

  • hielkeh

    2

  • Bling

    1

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inderdaad, ik heb het ook even geprobeerd en het werkte!

Maar dus alleen op het dak staan is niet genoeg. Je moet echt in het 'putje' staan. :)

Dat dacht ik eerst ook, maar soms doet hij het wel als je gewoon op het dak staat en soms niet. Maar dat maakt niet zo heel veel uit, IMO. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik heb het ook even geprobeerd en het werkte!

Maar dus alleen op het dak staan is niet genoeg. Je moet echt in het 'putje' staan. :)

Dat dacht ik eerst ook, maar soms doet hij het wel als je gewoon op het dak staat en soms niet. Maar dat maakt niet zo heel veel uit, IMO. :)

Vandaag heb ik het ook maar eventjes uitgeprobeerd, en bij mij gingen ze wel weg toen ik op het dak zelf ging staan, en niet per sé in het kuiltje. Het is inderdaad een grappig gezicht hoe hij opeens langs je scheert en het volgende moment weer verder vliegt.

Goed gevonden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...