Radio Es. Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Type: Wallpaper Stijl: Fotoboek/album Grootte: 1280x1024 Afbeelding: Alle GTA-IV screenshots die in het fotoboek staan hier op de GTA galerij (vanboven in het menu onder het kopje gallerij en dan gta iv, dit dus) (beetje veel fotos graag) Tekst: Het gta iv logo rechtsonderin met de release datum Rand: x Kleuren: zwarte achtergrond graag (dus waar alle fotos opkomen maar je mag hem ook zo vol stoppen dat je zelfs geen achtergrond meer ziet) Render (optioneel): het logo misschien Extra (optioneel): x Ik hoop dat het niet te moeilijk is, graag misschien nog wel rond alle fotos een randje ofzo dat je ziet dat ze opelkaar/onderelkaar liggen. Heeeeeeel erg bedankt alvast Radio Es. Bewerkt: 25 januari 2008 door Radio Es.
Daan007 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ik wil hem wel doen maar wat bedoel met een rand rond de foto's ? En is het ook goed als ik het GTAIV logo in het midden doe ? Dat lijkt me iets mooier
Radio Es. Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 bedankt dat je hem wil doen! met die witte rand bedoel ik zo iets: het logo mag ook in het midden maar dan wel liefst de release datum wel rechts onder. heel erg bedankt alvast radio es.
Daan007 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Hij is klaar! Ik hoop dat je hem mooi vind. Zo niet, kun je me altijd een PM sturen Klikkerdeklik!
Radio Es. Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Erg bedankt hij is goed, ik heb hem al ingesteld!!! ( )
Recommended Posts