pilot Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) 4 Nieuwe Screen's posten? Heb je een link naar de site waarvan de foto's vandaan komen? En mag dit trouwens wel? Bewerkt: 24 januari 2008 door Joriz Reageren
Romal Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Gtagames zal ze denk ik ook wel krijgen dan Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Zijn officieel uit power unlimited; http://www.gta4.net/news/index.php Reageren
L-Yah Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ze staan ook op Mattyblog en die haalt zelf ook nog wel eens het een en ander uit ander mans werk. Wel fijn om te zien trouwens hoe mooi de schade modellen zijn geworden, het lijken mij nu niet meer van die standaard deuken uit vorige GTA's. Reageren
-IV- Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ziet er niet slecht uit! Zijn niet de beste screens ,maar toch weer een voorbeeld hoe uw auto zijn schade er uit kan zien.. Reageren
strandpop Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) ik heb een nieuw plaatje gevonden van die chrysler 300c bij het eerste plaatje rijd ie in het midden Bewerkt: 25 januari 2008 door strandpop Reageren
strandpop Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) eerste plaatje: op het tweede plaatje zie je al een politie auto, maar die is veel anders dan die op het eerste plaatje. kijk maar naar de zijspiegels en de neus. tweede plaatje: als je goed kijkt naar het gebouw aan de rechter kant dan moet je helemaal naar boven kijken in de linker zij stuk van het gebouw dan zie je een raam open staan. mischien kan je gewoon naar binnen en alle spullen jatte die in het huis staan. Bewerkt: 25 januari 2008 door strandpop Reageren
strandpop Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) helemaal rechts zie je de achterkant van een stallion staan op een oprit je kan zien dat het een roadster is mischien dat er zo'n tunings shop is dat je het dak eraf kan halen. Bewerkt: 25 januari 2008 door strandpop Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 eerste plaatje: op het tweede plaatje zie je al een politie auto, maar die is veel anders dan die op het eerste plaatje. kijk maar naar de zijspiegels en de neus.tweede plaatje: als je goed kijkt naar het gebouw aan de rechter kant dan moet je helemaal naar boven kijken in de linker zij stuk van het gebouw dan zie je een raam open staan. mischien kan je gewoon naar binnen en alle spullen jatte die in het huis staan. Er zullen wel meerdere verschillende Politie auto's zijn. Reageren
Woetsha Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) Ik heb deze 4 screenshots gevonden, ze zijn nog niet in goede kwaliteit maar toch nog duidelijk. Ik heb even in de galerij gekeken en ze stonden er niet tussen. @Hieronder: Je hebt ze pas vandaag gepost en de 2 laatste stonden er ook niet in. Bewerkt: 26 januari 2008 door C. Vialpando Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik heb deze 4 screenshots gevonden, ze zijn nog niet in goede kwaliteit maar toch nog duidelijk. Ik heb even in de galerij gekeken en ze stonden er niet tussen. Retard.. Zie feiten, heb ze al dagen geleden gepost. Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Was eergister of gister door mij en een andere jongen gepost, van hem was opslot gezet dus denk deze ook. Reageren
L-Yah Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Was eergister of gister door mij en een andere jongen gepost, van hem was opslot gezet dus denk deze ook. linkje Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Heb 4 nieuwe screens gevonden.. Wist even niet waar ik ze kwijt moest du sheb maar een nieuw topic aangemaakt. Vindt het persoonlijk mooie screens. Is meer te zien van de auto`s die er in komen en een schade model.. (realistisch!! ) (Als ze niet goed staan plaats ze dan maar in een ander onderwerp ofzow) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.