Jump to content

Exclusieve content xbox360 niet exclusief

Gta-killer

Recommended Posts

Net kwam ik op deze site het bericht tegen dat de ''exclusieve'' content van de xbox 360 ook naar de ps3 komt.

Het nieuwsbericht vind ik een beete wazig maar ik denk wel dat het echt waar is, XGN is goede site.

Zelf vind ik dit natuurlijk leuk, zo kunnen alle ps3 bezitters ook van de content genieten.

Wat vind jij er van?

Delen op andere websites

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Gta-killer

14

• philip14

8

• nationalist

6

• Black Force

5

Geweldig zo.

Iedereen gelijk voor de wet, wat gelijk ook conflicten zal sparen voor mensen die namelijk GTA:IV op de playstation 3 zouden hebben en de exclusieve content niet zouden kunnen hebben zoals de Xbox360 wel zou kunnen. Is ook goed dat het voor allebei hetzelfde zal zijn zodat er geen verschil inzit.

Prima werk van hun :tu:

Delen op andere websites

Waarom zou Microsoft dan 50 miljoen(of miljard :D ) hebben betaald?

Inderdaad. (miljoen)

Ik geloof dit niet omdat Microsoft R* 50 miljoen hebben betaald. Dat zou dan weer lullig zijn voor Microsoft omdat zij 50 miljoen hebben betaald voor niets.

Delen op andere websites

Waarom zou Microsoft dan 50 miljoen(of miljard :D ) hebben betaald?

Hoe weet je zo zeker dat ze het ook echt zoveel hebben betaald?

En misschien was dat vooral zodat heel veel mensen nu een xbox360 hebben gekocht in plaats van een ps3 zodat ze alles voor gta 4 zullen hebben. Ik beweer niet dat dit bericht klopt maar microsoft heeft door te zeggen dat het exclusief is veel klanten gewonnen.

Delen op andere websites

Misschien ging die 50 miljoen, over een tijdelijke exclusiviteit, of is er een lek in het contract ontdekt. of Sony heeft ook heel veel geld op tavel gegooit achteraf, maar toch heb ik een idee dat dit niet waar is.

Greetz,

Black Force

Delen op andere websites

Er staat: Rockstar Games heeft vandaag bekend gemaakt dat de exclusieve content voor GTA IV, voor de Xbox 360, niet meer exclusief zal worden. Dat betekent dus dat PS3-eigenaren ook van de 'exclusieve' content kunnen genieten.

Maar waar hebben ze dat bekend gemaakt dan?

Hoop dat het waar is. Maar met de instelling van wij (ps3 bezitters) krijgen geen

extra content kon ik ook mee leven :tu:

Delen op andere websites

Content voor GTA IV op beide consoles mogelijk (PS3, 360)

26 Januari 2008, geschreven door Eke Bosman

Rockstar Games heeft vandaag bekend gemaakt dat de exclusieve content voor GTA IV, voor de Xbox 360, niet meer exclusief zal worden. Dat betekent dus dat PS3-eigenaren ook van de 'exclusieve' content kunnen genieten.

Gisteren werd nog bekend gemaakt dat de uitstel van Grand Theft Auto IV te wijten is aan de PlayStation 3, omdat het ontwikkelen van games voor de PlayStation 3 nou eenmaal langer duren dan bij de Xbox 360. Dit probleem is echter al opgelost, diverse bronnen melden dat de ontwikkeling van de PS3- en 360-versie nu gelijk lopen. Ook wordt er gemeend dat de PS3- en 360-versie hetzelfde eruit zien, dat moet dus zorgen voor geen vergelijkingsvideo's.

Dan toch, misschien is de uitstel te danken aan het feit dat de PS3-versie ook content zal bevatten. Helaas weten wij niet precies hoe, wat en waarom, maar zolang we maar meer hierover weten, melden wij het je uiteraard.

Bron: XGN.nl

Denken jullie dat dit waar is??

Ik was 2 minuten eerder :puh:

Delen op andere websites

In de bron staat dat de PS3 versie ook content zal bevatten. Er staat niet dat het dezelfde is als de Xbox, dus wie weet....

Daar ga ik wel van uit, aangezien GTA V er ook eens moet komen en R* niet de hele tijd met IV bezig kan zijn ^_^

Delen op andere websites

Ik was 2 minuten eerder :puh:

Ik zag het al ja, maar in een nieuw topic kunnen denk ik meer mensen het lezen. Want in een oud topic kijken veel mensen er niet naar.

Maar waar hebben ze dat bekend gemaakt dan?

Dat vraag ik me ook af. Dat is ook de enige site waar ik her bericht op kan vinden.

Maar bij de release data van gta 4 kon ik ook alleen maar op die site en op dit forum vinden, kater kwam het pas op andere sites.

Wat me wel opvalt is dat het bericht zelf weinig met met de naam van het nieuwsbericht heeft te maken.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...