Geplaatst: 3 februari 200817 jaren comment_882735 hey, ik zou het heel leuk vinden moest iemand hier voor mij een signature maken stijl: hiphop, rap en de rest mag allemaal gekozen worden ik wil alleen graag een foto erbij van young buck met g unit spinner, jay z, 50, chris brown, akon, dre,pharrell de rest is helemaal vrij te kiezen. wil dit aub iemand voor mij doen thanx
Geplaatst: 3 februari 200817 jaren comment_882739 Ik zou hem wel willen doen als je even dit lijstje invult : [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Bewerkt: 3 februari 200817 jaren door 2fast{0}
Geplaatst: 3 februari 200817 jaren Auteur comment_882744 bedankt Type Stijl:hiphop Grootte:De maximale afmetingen v/e sig Afbeelding:young buck met g unit spinner, jay z, 50, chris brown, akon, dre,pharrell Tekst:gangsta-cj Rand:kies zelf Kleuren:zwart wit? Render (optioneel):wat is dit? Extra (optioneel):'' '' '' '' '' '' '' '' '' Bewerkt: 3 februari 200817 jaren door Gangsta-CJ
Geplaatst: 4 februari 200817 jaren comment_883563 bedanktType Stijl:hiphop Grootte:De maximale afmetingen v/e sig Afbeelding:young buck met g unit spinner, jay z, 50, chris brown, akon, dre,pharrell Tekst:gangsta-cj Rand:kies zelf Kleuren:zwart wit? Render (optioneel):wat is dit? Extra (optioneel):'' '' '' '' '' '' '' '' '' Ik zal hem wel maken al bent ik benieuwd of ik 9 mensen mooi op een signature van 500 px kan krijgen.
Geplaatst: 9 februari 200817 jaren comment_887361 Hij zal wat later komen aangezien ik erg ziek ben. Mischien dat iemand anders hem nog wilt maken... Ik heb al een paar plaatjes.
Geplaatst: 10 februari 200817 jaren comment_888104 Ik mocht hem van 2fast maken dus dat doe ik. Ik moet je helaas mededelen dat niet iedereen er op kan. maar je sig komt er zsm aan Edit:/ [IMG=http://img156.imageshack.us/img156/3434/gangstacjed1.jpg] Bewerkt: 10 februari 200817 jaren door gta-pilot
Geplaatst: 11 februari 200817 jaren Auteur comment_889209 ooo lekker lekker lekker thanks pilot en 2fast
hey, ik zou het heel leuk vinden moest iemand hier voor mij een signature maken
stijl: hiphop, rap
en de rest mag allemaal gekozen worden ik wil alleen graag een foto erbij van young buck met g unit spinner,
jay z, 50, chris brown, akon, dre,pharrell
de rest is helemaal vrij te kiezen.
wil dit aub iemand voor mij doen
thanx