kees1991 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 hallow en welkom bij mijn niewe tutorial over de basis een huis maken in 3D Max. In deze tutorial zal ik zonder al te veel woorden uitleggen hoe je een huisje maakt helemaal van het begin tot het einde. Ik heb in deze tutorial zeer wijnig worden gebruikt omdat ik dislexy heb en ik er bij elke tut van mij wel weer comentaar op krijg dat de spelling niet helemaal klopt. Als je iets niet snapt of begrijpt dan kan je het hier altijd vraagen. Moeilijkheidsgraat van deze tut is 4/10 Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Reageren
Tjerk Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Ik vind het een goede tutorial omdat beginners er een hoop aan kunnen hebben. En ik vind die plaatjes eigenlijk wel wat beter dan text. Omdat je gelijk kan zien wat je precies moet doen. Mooi gedaan Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Erg handig Ik vroeg me al af waarvoor we de inset tool eigenlijk konden gebruiken Verder ziet alles er proper uit en de spelling is oowk goed behalve, klick moet click worden. Misschien ga ik binnenkort ook eens een tutorial maken. Tom Bewerkt: 5 februari 2008 door .:TOM:. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Leuke tut Martijn, wel iets voor de beginners. Uitleg over de dingen die je doet en gebruikt zal wel leuk zijn, maar aangezien je dyslectie hebt begrijp ik dat je dat hebt weggelaten. Je hebt net in mijn ogen dat je geen n00b meer bent Martijn . Edit: PizzaTonno zegt:wat een ballen tut van kees PizzaTonno zegt: hoe durft hij mijn naam te hebben :'( Bewerkt: 5 februari 2008 door stefaneke Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Deze naaien we natuurlijk ook tussen de MTL. Keep it up. Reageren
xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik heb een huisje gemaakt maar het probleem is HOE ZET IK HEM IN gta sa...kan iemand me helpen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 ik heb een huisje gemaakt maar het probleem is HOE ZET IK HEM IN gta sa...kan iemand me helpen Ik denk dat je in de >>Master Tutorial List<< wel een goede tutorial vind. Kijk in het mapping gedeelte van San Andreas. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Mooie TUT ! ga hem zeker is volgen! Reageren
xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 ik vind het veel makkelijker als je het met woorden uitlegt want ik snap die plaatjes niet :P:P:P:P:P:P of als iemand hier een videotutorial van weet Reageren
Exoit Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik vind het wel oke. maar liever met plaatjes en woorden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.