maxmovies Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 hey ik heb sunshine auto's gekocht maar ik weet niet waar de import lijst is ( ik kan hem niet vinden ) alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 heyik heb sunshine auto's gekocht maar ik weet niet waar de import lijst is ( ik kan hem niet vinden ) alvast bedankt Als je goed kijkt zul je naast de ingang een inrit naar beneden zien gaan waar je garages zijn. Als je die gevolgd hebt moet je meteen rechts kijken. dan zul je een garage met een autolijst ernaast. Hier meot je je auto's inzetten die op de lijst staan. Reageren
maxmovies Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 heyik heb sunshine auto's gekocht maar ik weet niet waar de import lijst is ( ik kan hem niet vinden ) alvast bedankt Als je goed kijkt zul je naast de ingang een inrit naar beneden zien gaan waar je garages zijn. Als je die gevolgd hebt moet je meteen rechts kijken. dan zul je een garage met een autolijst ernaast. Hier meot je je auto's inzetten die op de lijst staan. thanks man!!! Reageren
NickBonJovi Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Cool , je hebt shakedown gehaald congrats =D Reageren
wesleyA Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 deze is helemaal beneden bij je garages als je naar beneden gaat moet je vervolgens naar rechts en dan heb je hem gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.