Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_885029 hey ik heb sunshine auto's gekocht maar ik weet niet waar de import lijst is ( ik kan hem niet vinden ) alvast bedankt
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_885032 heyik heb sunshine auto's gekocht maar ik weet niet waar de import lijst is ( ik kan hem niet vinden ) alvast bedankt Als je goed kijkt zul je naast de ingang een inrit naar beneden zien gaan waar je garages zijn. Als je die gevolgd hebt moet je meteen rechts kijken. dan zul je een garage met een autolijst ernaast. Hier meot je je auto's inzetten die op de lijst staan.
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren Auteur comment_885035 heyik heb sunshine auto's gekocht maar ik weet niet waar de import lijst is ( ik kan hem niet vinden ) alvast bedankt Als je goed kijkt zul je naast de ingang een inrit naar beneden zien gaan waar je garages zijn. Als je die gevolgd hebt moet je meteen rechts kijken. dan zul je een garage met een autolijst ernaast. Hier meot je je auto's inzetten die op de lijst staan. thanks man!!!
Geplaatst: 10 maart 200817 jaren comment_908966 deze is helemaal beneden bij je garages als je naar beneden gaat moet je vervolgens naar rechts en dan heb je hem gevonden.
hey
ik heb sunshine auto's gekocht maar ik weet niet waar de import lijst is ( ik kan hem niet vinden )
alvast bedankt