Bierbuikje Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 hey, weet iemand in welke bestanden van data (of iets anders) de weaponskill kan veranderen?(Het balkje tussen respect en stamina) Bijvoorbeeld ik schiet op een auto (1 schot en 1 raak) en dan is het balkje halfvol en bij 2 schoten en 2 raak het balkje compleet vol? Alvast bedankt! Reageren
K.O. Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 (bewerkt) De weaponskill zelf kun je denk ik wel wijzigen met een Memory Hack, maar dat is niet al te makkelijker en bovendien waarschijnlijk illegaal. In het bestand weapon.dat kun je het volgende veranderen: # P: int skillLevel 0:POOR 1:STD 2:PRO# Q: req stat level to get this weapon skill level Ik weer niet precies wat voor effect het allemaal heeft als je deze getallen gaat veranderen, maar probeer eens wat zou ik zeggen! Oh er is ook nog een cheat waarmee je al je weapon skills direct maximaal hebt, als je tenminste geen moeite hebt met het gebruiken van cheats. Respectievelijk de cheats voor PC, PS2 en XBOX: Bewerkt: 9 februari 2008 door K.O. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Dat dat illegaal is wist ik niet. Maar hoever jij me hebt gebracht zover was ik zelf ook al gekomen. Helaas heeft dit geen effect op de skillbalk maar wel op de vorderingen die je maakt. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 De skill balk wordt volgens mij beinvloedt door arstats.dat. Die vind je in de data map van GTA SA. Maar daar heb ik niet kunnen bekijken omdat met iets bezig ben. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 hij werkt, alleen nu staat met 1 schot de hele balk vol Dat moet ik nog even bijwerken maar komt goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.