-Paul Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Ik heb een boot! Een nieuw liedje! Bewerkt: 11 februari 2008 door Joriz Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Lol, dat liedje stond ook al in het superledenforum. Het is een leuk liedje, niet te overdreven. En er word niet in gescholden, die Joran van der Sloot is inmiddels een beroemdheid. Reageren
-Paul Geplaatst: 11 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Lol, dat liedje stond ook al in het superledenforum. Het is een leuk liedje, niet te overdreven. En er word niet in gescholden, die Joran van der Sloot is inmiddels een beroemdheid. Ja Het blijft wel een leuk / grappig liedje xD Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Leuk liedje ja maar ik vind dat ze beetje overdrijven over die moordzaak. Als ik later (per ongeluk) iemand vermoord heb ik ook liever niet dat ik meteen wereldberoemd word met allerlij liedjes etc. Reageren
moechy Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Moet je Geert Hoste is bezig horen Reageren
Venzio Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Goed Hat die het maar niet moeten doen Reageren
Dastard Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Lol, is al lang afgespeeld Hoor het zelf niet veel, maar toch MASTERLIJK Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.