Jump to content

Kameo: Elements of Power


Grove4L

Kameo: Elements of Power  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van Kameo: Elements of Power?

    • 1/10
      0
    • 2/10
      0
    • 3/10
      0
    • 4/10
      0
    • 5/10
      1
    • 6/10
      0
    • 7/10
      1
    • 8/10
      0
    • 9/10
      1
    • 10/10
      0


Recommended Posts

Ik heb geen idee wat dit voor spel is, misschien kan je wat informatie en spelervaringen erbij geven? (Ik weet dat het op google staat maar als je toch een heel topic voor een spel maakt...) :)

Ik wou eerst jullie dingen horen. ;)

Ik he nog nooit van dat spel gehoord. Is het een Wii spel of zo??

Nee, Xbox360.

Kameo is een spel wat voor mij mijn hartje begeert (behalve dan lekker gangsta, mafia style, maar daar zorgt GTA voor :) )

Kameo is een Elfen meisje Het speelt zich af in een magische wereld. Je kan je in 10 verschillende Warriors (magische wezens) veranderen, en vechten tegen Trolls en andere enge monsters. Je moet vele puzzels oplossen, mensen helpen, Trolls afmaken, veldslagen beslissen en natuurlijk je Quest volbrengen.

Korte samenvatting:

Kameo erft van haar moeder, Queen Theena, koningin van the Enchanted Kingdom, the Element of Power (de magie om in Elemental Warriors te veranderen) Haar oudere zus Kalus is heel jaloers. Daarom bevrijdt ze Thorn, King of Trolls uit zijn gevangenschap, en Thorn's leger neemt de familie van Kameo gevangen. Er staat haar 3 dingen te doen: 1- haar familie bevrijden 2- alle elemental warriors vinden 3 - Kalus en Thorn verslaan.

Zelf vind ik het een geweldig mooie game (ieder zijn mening), en als je de oorlogen speelt kreeg ik echt hét LOTR gevoel.

Officiële site

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...