Cruz Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 weet iemand van welk moment in het spel je naar de victim kunt gaan? want de kleren nu beginnen me te vervelen ik wil een pimplook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 volgens mij is Victim vanaf het begin al open, behalve Didier Sachs, of heb ik dat nou verkeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 je kan pas naar die victim ales je net naar eiland 3 gaat volgens mij weet niet zeker want heb al een tijdje uitgespeeld <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 de pimplook kan je krijgen door met denise 100 procent datig te krijgen en Victim gaat pas open waneer je in Las Venturas bent beland mar de pimp look kan je ook kopen in Didier Sachs maar hij is wel iets slechter dan die die je van Denise krijgt en Didier Sahs gaat pas open na de missie a home in the hills Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 BIj ik niet ik had in het begin alleen maar: Pro laps,Binco en sub urban.De victim,zip en didier Sachs zijn er maar later bijgekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 de pimplook kan je krijgen door met denise 100 procent datig te krijgen en Victim gaat pas open waneer je in Las Venturas bent beland mar de pimp look kan je ook kopen in Didier Sachs maar hij is wel iets slechter dan die die je van Denise krijgt en Didier Sahs gaat pas open na de missie a home in the hills ok, weet ik dat ook weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Victim komt toch open na de vlieglessen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) Victim komt toch open na de vlieglessen? blijkbaar al nadat je op het 3e eiland komt Bewerkt: 24 januari 2005 door Insane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Hij gaat gewoon open als je in het 2e land zit, toen ik daar was gekomen had ik daar gewoon kleren gekocht :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 k, ik vind het trouwens wel jammer dat Ds zo laat open gaat, na end of the line pas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Hij gaat gewoon open als je in het 2e land zit, toen ik daar was gekomen had ik daar gewoon kleren gekocht :rolleyes: Dat is toch de Zip in SF? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Hij gaat gewoon open als je in het 2e land zit, toen ik daar was gekomen had ik daar gewoon kleren gekocht :rolleyes: Dat is toch de Zip in SF? Alle winkels gaan open zodra je in een nieuw land begint, behalve dan bij LS in het begin.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JBm* Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 Bij het begin had ik toch geen geld om in DS iets te kopen dus het maakt niet veel uit dat hij zo laat openging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 kan iemand mij een foto stuuren van pimping pack ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 didier sachs heeft vette kleding maar in het echt zou ik niet zoveel geld betalen aan die kleding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.