Le Freak Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Dit is een 'leuke' missie uit Vice City, deze missie is teminste een beetje moeilijk! :lol: Maar als ik Lance bevrijd heb, moet ik hem naar het Hospital brengen, maarrrr als we de vuilnisbelt aflopen, worden we doodgereden!! Wat moet ik doen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Dit is een 'leuke' missie uit Vice City, deze missie is teminste een beetje moeilijk! :lol: Maar als ik Lance bevrijd heb, moet ik hem naar het Hospital brengen, maarrrr als we de vuilnisbelt aflopen, worden we doodgereden!! Wat moet ik doen?? met een minigun kun je veel uitrichten, maar je kunt ook de auto pakken die op het terein staat geparkeerd(er staat een soort BMW naast de loots waar hij in word vast gehouden!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Doesnt matter, dan word mijn auto plat gereden.. Dan moet ik uitstappen, en dan is het gedaan met Lance! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Er staat ook een Trashmaster, maar het beste kan je die sentinel gebruiken, die wordt ook bedoelt om daar mee te vluchten. Probeer zo hard mogelijk te rijden en ze te ontwijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2004 Je kunt het beste met de Trashmaster (vuilniswagen) die gaat lang niet zo snel kapot... En dj vinnie...zó'n minigun heb je dan nog niet en kan je ook nog niet kopen Met cheats werken is zonde van je 50 Euro... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 ik zal die sentinel pakken die is sneller weg en dan zou ik nog een paar steegjes inrijden dan blijven ze bij de steegjes voorbij rijden en dan kan je ze kapotschieten nu kan je heel rustig naar het ziekenhuis rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 Je kan ook proberen hun banden lek te schieten via dive-by! Of als ze eraan moet je gauw naar links of rechts! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 Drive-by is dus schieten vanuit de auto... Maar de Setinel is onhandig want ze stoppen echt wel voor het steegje... En je kunt ze dan wel kapot schieten maar er komen gewoon weer nieuwe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 Xamber,Apr 24 2004, 03:14 PM] Drive-by is dus schieten vanuit de auto...Maar de Setinel is onhandig want ze stoppen echt wel voor het steegje... En je kunt ze dan wel kapot schieten maar er komen gewoon weer nieuwe Nieuwe? Er komen toch 4 auto's op je af? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maartenhostyn10 Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 ik doe tank cheat (nie fear maa wel fun) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 ik doe tank cheat (nie fear maa wel fun) Ja, ik deed het ook! Maar als ik terug kwam was de tankt weg! Ik ging niet naar Lance rijden, vind ik onhandig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 Xamber,Apr 24 2004, 03:14 PM] Drive-by is dus schieten vanuit de auto...Maar de Setinel is onhandig want ze stoppen echt wel voor het steegje... En je kunt ze dan wel kapot schieten maar er komen gewoon weer nieuwe Nieuwe? Er komen toch 4 auto's op je af? :huh: Nee er komen als maar nieuwe auto's aanscheuren... Heel vreemd maar het is wel zo <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 Xamber,Apr 24 2004, 08:09 PM] Xamber,Apr 24 2004, 03:14 PM] Drive-by is dus schieten vanuit de auto...Maar de Setinel is onhandig want ze stoppen echt wel voor het steegje... En je kunt ze dan wel kapot schieten maar er komen gewoon weer nieuwe Nieuwe? Er komen toch 4 auto's op je af? :huh: Nee er komen als maar nieuwe auto's aanscheuren... Heel vreemd maar het is wel zo <_< Op playstation heb ik dat niet! Er komen 4 auto's op mij afscheuren, nu weet ik dat het een heel verschil is op pc en op playstation! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2004 Hahaha..jah. Ik weet niet of de anderen op dit forum het ook gemerkt hebben bij die missie. Maar ik vond het wel een beetje vreemd. Ik had hem dan wel gehaald maar die auto's vond ik toch wel een beetje lastig. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 25 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2004 bij mij kwamen er geen nieuwe autos tenminste... heb ik niet gemerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.