Jump to content

[BÉTA] San Andreas Citizens


Dutchy3010

Recommended Posts

San Andreas Citizens

"San Andreas Citizens" is een mod(ification) waarbij je eenvoudig kunt veranderen in elke gewenste citizen (pedestrian) in San Andreas. Als je in de buurt van een andere citizen bent, klik dan op de Y en dan ben jij die pedestrian geworden.

Een aantal van die citizens hebben ook bepaalde functies, waardoor je extra dingen kunt doen. Deze mod zal voortdurend in opbouw zijn, zodat er telkens weer leuke dingetjes worden toegevoegd. Tot nu toe hebben de onderstaande citizens al een functie gekregen, waardoor GTA San Andreas een stuk leuker wordt. Onthoudt wel dat je élke gewenste citizen kan worden, en niet alleen de onderstaande. Door van gedaante te verwisselen raak je sowieso altijd je wanted leven kwijt!

[table=header]Citizens

functie post-33831-1203285007.png post-33831-1203285285.png post-33831-1203285300.png Volledige health. post-33831-1203285666.png post-33831-1203285685.png post-33831-1203285693.png Bloeden post-33831-1203286484.png post-33831-1203286491.png post-33831-1203286498.png Super Extinguisher. post-33831-1203286729.png post-33831-1203286737.png post-33831-1203286741.png Fire post-33831-1203287033.png post-33831-1203287043.png post-33831-1203287051.png Freeze post-33831-1203287213.png post-33831-1203287221.png post-33831-1203287228.png Never wanted post-33831-1203287237.png post-33831-1203287250.png post-33831-1203287256.png Never wanted post-33831-1203287263.png post-33831-1203287270.png post-33831-1203287280.png Weer verandering. post-33831-1203372912.png post-33831-1203372921.png post-33831-1203372928.png Dansen post-33831-1203372963.png post-33831-1203372973.png post-33831-1203372981.png Ride as Passenger[/table]

Nadere beschrijving functies:

  • Volledige health: wanneer je de gedaante aanneemt van deze citizens, krijg je eenmalig volledige health.
  • Bloeden: als je als deze citizen in de buurt van een andere citizen op "N" drukt, gaat die citizen bloeden.
  • Super Extinguisher: als je hiermee vuurt (linker muisknop), gaat al het vuur in de omgeving weg.
  • Fire: Creeër door op "N" te drukken een vuur een aantal meter voor je. Dit kan eens in de vijf seconden.
  • Freeze: Door op "N" te klikken in de buurt van een andere citizen, kan je die laten "freezen". Deze kan dus niet meer bewegen. Als je bij een andere citizen de "N" indrukt, ontdooit de eerste weer.
  • Never wanted: zolang je een van deze citizens bent, krijg je nooit een wanted level.
  • Weer verandering: als je één van deze citizens bent, kan je door op "N" te drukken het weer veranderen.
  • Dansen: Zolang je "N" indrukt, dans je als je deze citizen bent. Er zijn 5 verschillende soorten dansjes.
  • Ride as passenger: Zodra je als deze citizen naast een auto staat, en je drukt op "N", dan rijdt je mee als een passagier.



Screens

post-33831-1203288915_thumb.png

post-33831-1203288959_thumb.png

post-33831-1203289186_thumb.png

>>

Download<<

Installatie:

1) Maak een map MPACK in de map "GTA San Andreas User Files" in "Mijn Documenten".

2) Kopieer de MPACK3 map uit deze download in deze folder

3) Start GTA San Andreas op, start een nieuw game en kies uit de lijst "San Andreas Citizens".

Op deze manier wordt je normale spel niet aangetast, aangezien je nog gewoon de "standard game" kunt aanklikken.

Credits:

PatrickW (maker)

Dutchy3010 (maker)

Veel plezier met San Andreas Citizens!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    8

  • PatrickW

    5

  • Marioleo69

    4

  • Donwell

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kheb hem net even gedownload en snel getest want ik moet zo naar school en hij werkt goed en is leuk maar ik heb een paar suggesties.

  • Als je een politieman word en je switched naar iemand anders, dan word diegene dus politieman maar hij heeft niet de eigenschappen van een politieman (dus geen wanted level als je hem doodmaakt, hij vecht niet terug etc.)
  • Als je spawned op het begin zie je CJ van kleren veranderen, misschien is er een manier om het beeld iets langer zwart te houden zodat je dat niet ziet?
  • Als je van personage verandert dan val je een stukje wat er een beetje slordig uitziet.
  • In de readme staat "meer info http://www.gtafurum.nl/index.php?showtopic=68690" dat moet gtaforum zijn denk ik xD

Maar leuke mod, origineel!

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

AwiVC, bedankt voor het testen, we zullen je punten meenemen.

Hier alvast een korte eerste reactie:

  • Dat van die politieman, klopt inderdaad. We zijn nog bezig uit te zoeken hoe we ook die eigenschappen goed kunnen overzetten. Zelfde geld voor de wapens die je hebt. Het is wel onze bedoeling om dat uiteindelijk goed te krijgen, maar in deze beta zit dat inderdaad nog niet in. Goed gevonden.
  • Spawning van CJ: Eenvoudig te verhelpen, maar het begin zal er in de release waarschijnlijk toch anders uitzien, vandaar dat we daar nog niet al te veel aandacht aan hebben geschonken.
  • Het "vallen" bij het wisselen van personage is iets wat we ook nog steeds proberen te verbeteren, maar helemaal ontkomen we er waarschijnlijk niet aan. De SA engine is er eigenlijk niet op berekend, om live dit soort wisselingen te doen :puh:
  • Typo in de readme, zal bij de volgende release gefixed zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het leuk gedaan. Iets orgineels. :Y

Maar bij mij bleef CJ staan toen ik op in Y drukte toen ik iemand uit een auto trok.

Ik kon niks meer alleen het spel afsluiten. :{

Is het mischien een goed idee om een marker te maken en dat je dan een lijst krijgt met alle special actors, en je dan veranderd in die special actor die je dan gekozen hebt?

Het laatste puntje...

Je moet wel geluk hebben als de pedstian die je wilt hebben langs komt, want sommige actors komen ook alleen in misssie's voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het leuk gedaan. Iets orgineels. :Y

Dankje. :)

Maar bij mij bleef CJ staan toen ik op in Y drukte toen ik iemand uit een auto trok.

Ik kon niks meer alleen het spel afsluiten. :{

CJ ben je maar héél even, een fractie van een seconde. Dat je CJ bent lijkt me dus sterk. Kan je het probleem wat duidelijker omschrijven? Op het moment dat CJ instapt, en je drukt op Y, dan slaat het spel vast? Ofzo? Iets duidelijker graag, want wij willen natuurlijk alle bugs die erin zitten eruit halen. :)

Is het mischien een goed idee om een marker te maken en dat je dan een lijst krijgt met alle special actors, en je dan veranderd in die special actor die je dan gekozen hebt?

Het idee is juist dat je in een ieder veranderd die je tegenkomt. Wat jij wilt is 10x makkelijker dan dit hoor.. :puh:

Het laatste puntje...

Je moet wel geluk hebben als de pedstian die je wilt hebben langs komt, want sommige actors komen ook alleen in misssie's voor.

Niet de pedestrians die wij gekozen hebben. Degene die wij gekozen hebben, zijn allemaal regelmatig te zien in Grove Street en omstreken. Natuurlijk zullen we niet Ryder extra mogelijkheden geven of iets dergelijks, want die zie je zomaar niet. Deze pedestrians zie je echter zeer regelmatig. ;)

EDIT: Je hebt gelijk over dat uitstappen en dan op y drukken, ik heb het even getest. We zullen dit proberen te fixen. Bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet de pedestrians die wij gekozen hebben. Degene die wij gekozen hebben, zijn allemaal regelmatig te zien in Grove Street en omstreken. Natuurlijk zullen we niet Ryder extra mogelijkheden geven of iets dergelijks, want die zie je zomaar niet. Deze pedestrians zie je echter zeer regelmatigemoid

Nou, die drugsdealer (die gast met die capuchon) heb ik van dat halfuurtje spelen niet gevonden.

Voor de duidelijkheid over die bug. Ik was een ped, ik trok iemand uit de auto en drukte toen ik nog aan het carjacken was op Y. Toen was ik de nieuwe ped die ik uit de auto getrokken had, maar ik kon niet bewegen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Niet de pedestrians die wij gekozen hebben. Degene die wij gekozen hebben, zijn allemaal regelmatig te zien in Grove Street en omstreken. Natuurlijk zullen we niet Ryder extra mogelijkheden geven of iets dergelijks, want die zie je zomaar niet. Deze pedestrians zie je echter zeer regelmatigemoid

Nou, die drugsdealer (die gast met die capuchon) heb ik van dat halfuurtje spelen niet gevonden.

Voor de duidelijkheid over die bug. Ik was een ped, ik trok iemand uit de auto en drukte toen ik nog aan het carjacken was op Y. Toen was ik de nieuwe ped die ik uit de auto getrokken had, maar ik kon niet bewegen. :7

De capuchon liep bij mij gewoon rond op grove street =S Maar misschien is het wel een idee om bij de BETA om mensen kennis te laten maken met deze nieuwe mod, een rijte met de actors die iets speciaals doen te laten spawnen. Van iedere soort 1, dus 1 vuurmaker, 1 freezer enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet de pedestrians die wij gekozen hebben. Degene die wij gekozen hebben, zijn allemaal regelmatig te zien in Grove Street en omstreken. Natuurlijk zullen we niet Ryder extra mogelijkheden geven of iets dergelijks, want die zie je zomaar niet. Deze pedestrians zie je echter zeer regelmatigemoid

Nou, die drugsdealer (die gast met die capuchon) heb ik van dat halfuurtje spelen niet gevonden.

Voor de duidelijkheid over die bug. Ik was een ped, ik trok iemand uit de auto en drukte toen ik nog aan het carjacken was op Y. Toen was ik de nieuwe ped die ik uit de auto getrokken had, maar ik kon niet bewegen. :7

De capuchon liep bij mij gewoon rond op grove street =S Maar misschien is het wel een idee om bij de BETA om mensen kennis te laten maken met deze nieuwe mod, een rijte met de actors die iets speciaals doen te laten spawnen. Van iedere soort 1, dus 1 vuurmaker, 1 freezer enz.

Daar hebben wij ook al aan gedacht, maar het was onze bedoeling om gewoon peds te laten veranderen als jij er langs loopt. Dus elke ped kan jij worden. Dat is gelukt, en daarna hebben we bedacht om sommige peds als je die toevallig tegen komt wat te laten doen. De basis van de mod wilde we wel graag zo houden, en dat is het gebruiken van random peds.

Uiteindelijk zul je wel dit soort actors door San Andreas vinden, als vaste vindplaats, want dan komt er nog iets bij. Wat dat is, zullen jullie pas weten als we het uitgewerkt hebben. Tot die tijd is het geheim. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het een idee om als je een Cop word, de politiebureaus zegmaar altijd visible op de radar te zetten, dus net als het CJ icoontje. Ik zat net vast in de gevangenis in het politiebureau toen ik perongeluk naar een gevangene veranderde xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...