Jump to content

Geen Ps3 Of xbox?


Fbi-Crew

Recommended Posts

Heb je ze allebij niet? En je wilt hem heel graag wa dan te doen?

(wilt u dit topic niet sluiten ik wil effe wat dingen weten om dat ik ze allee 2 niet heb en mij ma het nie voor me wl kopen)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • nationalist

    5

  • 007 RoadRunner

    3

  • Biocount

    3

  • Kai-ShockWave

    3

Heb je ze allebij niet? En je wilt hem heel graag wa dan te doen?

JESUS WAT EEN NIVEAU WEER! Je hebt iets niet wat je wel graag wil hebben, wat moet je dan doen?????

K - O - P - E - N

En als je geen geld hebt dan moet je GTC`en (Grand Theft Console).

Dit forum zou echt een een minimum leeftijd en miminum IQ moeten stellen aan haar bezoekers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste koop je best een ps3 want die is 10 keer beter dan de xbox 360 en aangezien dat Rockstar na GTA IV alleen voor de ps3 gaat produceren zou het dom zijn je nu een xbox 360 aan te schaffen zekr als je een echte GTA fan bent. (Zie artikel: http://www.psonly.nl/nieuws/14258/Rockstar...ief_na_GTA_IV/)

Veel succes :puh:

volgens mij klopt hier niets van, R* gaat na IV heus niet alleen voor de ps3 produceren geloof me maar. Er staan wel vaker van die rare dingen in zoon playstation blad zo willen ze mensen aansporen om er 1 te kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA IV graag wilt spelen raad ik je toch aan om gewoon een PS3 te kopen Voordelen ten opzichte van de Xbox is dat ie in verhouding veel goedkoper is.. Xbox360 heeft standaard geen (HD) DVD speler. (Extra assecoires van ongeveer 150 euro uit me hoofd) Als je die er later bij koopt dan heb je daar over een poosje ook niks meer aan want de Blu Ray heeft het allang gewonnen van de HD.

En de PS3 is een stuk stiller als de 360..

En GTA komt toch pas over 2 maanden dus kan je nog wel even sparen voor het apparaat!!

Succes

Bewerkt: door Klokkie89
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste koop je best een ps3 want die is 10 keer beter dan de xbox 360 en aangezien dat Rockstar na GTA IV alleen voor de ps3 gaat produceren zou het dom zijn je nu een xbox 360 aan te schaffen zekr als je een echte GTA fan bent. (Zie artikel: http://www.psonly.nl/nieuws/14258/Rockstar...ief_na_GTA_IV/)

Veel succes :puh:

volgens mij klopt hier niets van, R* gaat na IV heus niet alleen voor de ps3 produceren geloof me maar. Er staan wel vaker van die rare dingen in zoon playstation blad zo willen ze mensen aansporen om er 1 te kopen

IDD je hebt helemaal gelijk, en vooral de site als PS3Only hun zeggen wel meer, Bijv: dat er een 4'de trailer uitkomt ( waar nog niets over bekent is ) en zo had je nog iets.. maar ik weet niet meer precies wat dat andere nou was.

PS3Only vertrouw ik voor geen meter.. dit is dan al de zoveeste keer, dat ze iets zeggen ( en dat het waarschijnlijk niet gebeurt )

Dus geloof me: vertrouw PS3Only Niet !!

En nu ff naar uw vraag:

Tsjah... ga klusjes doen voor je ouders :puh:

Ga in iedergeval hard werken voor geld.

Of verkoop iets, iets wat je niet meer gebruikt

( Ik heb zelf een ps3 )

Hoe ik daar aan gekomen ben?

Gekregen voor Kerstmis:D van mijn ouders.

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

als je leest op ps3only kan je er uit halen dat

het een gerucht is en (nog) geen feit

edit en on topic:

weet niet hoe oud je bent maar mischien een vakantie baantje?

of als je het voor de vakantie wilt hebben folders lopen of ochtend kranten

Bewerkt: door Biocount
Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTA IV graag wilt spelen raad ik je toch aan om gewoon een PS3 te kopen Voordelen ten opzichte van de Xbox is dat ie in verhouding veel goedkoper is.. Xbox360 heeft standaard geen (HD) DVD speler. (Extra assecoires van ongeveer 150 euro uit me hoofd) Als je die er later bij koopt dan heb je daar over een poosje ook niks meer aan want de Blu Ray heeft het allang gewonnen van de HD.

En de PS3 is een stuk stiller als de 360..

En GTA komt toch pas over 2 maanden dus kan je nog wel even sparen voor het apparaat!!

Succes

de 360 heeft dan wel weer meer games en meer exclusieve games. en dat is het belangrijkste van een console naar mijn mening. als je de echt goeie exlusives van de ps3 gaat opnoemen kom je weinig verder dan uncharted, ratchet & clank en MGS4 (nog niet eens zeker of die exclusief wordt/blijft). bij de 360 kan je zo een hele tijd doorgaan. Forza, halo, GoW, Blue Dragon, DoA Xtreme2, downloadable content voor IV en zo kan je nog wel een tijdje doorgaan...

Link to comment
Delen op andere websites

de 360 heeft dan wel weer meer games en meer exclusieve games. en dat is het belangrijkste van een console naar mijn mening. als je de echt goeie exlusives van de ps3 gaat opnoemen kom je weinig verder dan uncharted, ratchet & clank en MGS4 (nog niet eens zeker of die exclusief wordt/blijft). bij de 360 kan je zo een hele tijd doorgaan. Forza, halo, GoW, Blue Dragon, DoA Xtreme2, downloadable content voor IV en zo kan je nog wel een tijdje doorgaan...

Warhawk, motorstorm 1 en 2, uncharted, MGS 4, killzone 2 , FF XIII, gran turismo 5, resistance 1 en 2, ratched and clank, driver 5, exclusieve R* franchise, socom, the getaway, god of war 3, eight days, eyetoy, home etc.

Dat zijn er wel wat meer als de 3 die jij noemt..

En nog iets, als je nu een console koopt wil je een goede toekomst, en niet dat je er over 2 jaar niks meer aan hebt.

En ps3 is veel beter voor de toekomst, als ik het met een bloem vergelijk^^ de bloem van de xbox360 is nu in bloei, maar zal binnekort uitbloeien, ps3 begint de bloem nu pas te groeien en meot nog in zijn goede periode komen.

Dus als ik console zou kopen kijk ik naar een console die over 2 jaar ook nog goed is, en niet aleen naar dit moment.

Verder is ps3 ook veel stiller, de online service is gratis en je hebt meteen een blu-ray speler wat de toekomst is.

Ik heb allebij de consoles, maar als ik er 1 weg moest doen weet ik wel zeker dat ik de ps3 hou..

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

de 360 heeft dan wel weer meer games en meer exclusieve games. en dat is het belangrijkste van een console naar mijn mening. als je de echt goeie exlusives van de ps3 gaat opnoemen kom je weinig verder dan uncharted, ratchet & clank en MGS4 (nog niet eens zeker of die exclusief wordt/blijft). bij de 360 kan je zo een hele tijd doorgaan. Forza, halo, GoW, Blue Dragon, DoA Xtreme2, downloadable content voor IV en zo kan je nog wel een tijdje doorgaan...

Warhawk, motorstorm 1 en 2, uncharted, MGS 4, killzone 2 , FF XIII, gran turismo 5, resistance 1 en 2, ratched and clank, driver 5, exclusieve R* franchise, socom, the getaway, god of war 3, eight days, eyetoy, home etc.

Dat zijn er wel wat meer als de 3 die jij noemt..

En nog iets, als je nu een console koopt wil je een goede toekomst, en niet dat je er over 2 jaar niks meer aan hebt.

En ps3 is veel beter voor de toekomst, als ik het met een bloem vergelijk^^ de bloem van de xbox360 is nu in bloei, maar zal binnekort uitbloeien, ps3 begint de bloem nu pas te groeien en meot nog in zijn goede periode komen.

Dus als ik console zou kopen kijk ik naar een console die over 2 jaar ook nog goed is, en niet aleen naar dit moment.

Verder is ps3 ook veel stiller, de online service is gratis en je hebt meteen een blu-ray speler wat de toekomst is.

Ik heb allebij de consoles, maar als ik er 1 weg moest doen weet ik wel zeker dat ik de ps3 hou..

jij noemt nu ook games die er nog niet zijn. als we de line-up van de 360 ernaast gaan leggen heeft de 360 er nog steeds meer. en ik had het ook over games niet over die home rommel. dat is gewoon sony's versie van second life, tenminste daar komt het op neer. het is dan wel zo dat de ps3 een blu-ray speler heeft maar de gewone DVD blijft nog wel een tijdje de standaard.

ik heb geen consoles maar als ik er 1 moest kopen zou het een 360 zijn. puur omdat het gamesaanbod veel beter is. dat is toch wel het belangrijkste van een console, het gamesaanbod. zo zou ik liever forza of dtm spelen dan GT5. ik speel ook veel liever halo dan resistance. voor mij is het wel duidelijk, maar iedereen heeft natuurlijkk zn eigen mening

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen consoles maar als ik er 1 moest kopen zou het een 360 zijn. puur omdat het gamesaanbod veel beter is. dat is toch wel het belangrijkste van een console, het gamesaanbod. zo zou ik liever forza of dtm spelen dan GT5. ik speel ook veel liever halo dan resistance. voor mij is het wel duidelijk, maar iedereen heeft natuurlijkk zn eigen mening
Precies, eigen mening. Dus de Xbox heeft helemaal geen beter games aanbod. Zo speel ik liever GT5 of MotorStorm i.pv. Forza (DTM komt ook op PlayStation volgensmij..) Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

de 360 heeft dan wel weer meer games en meer exclusieve games. en dat is het belangrijkste van een console naar mijn mening. als je de echt goeie exlusives van de ps3 gaat opnoemen kom je weinig verder dan uncharted, ratchet & clank en MGS4 (nog niet eens zeker of die exclusief wordt/blijft). bij de 360 kan je zo een hele tijd doorgaan. Forza, halo, GoW, Blue Dragon, DoA Xtreme2, downloadable content voor IV en zo kan je nog wel een tijdje doorgaan...

Warhawk, motorstorm 1 en 2, uncharted, MGS 4, killzone 2 , FF XIII, gran turismo 5, resistance 1 en 2, ratched and clank, driver 5, exclusieve R* franchise, socom, the getaway, god of war 3, eight days, eyetoy, home etc.

Dat zijn er wel wat meer als de 3 die jij noemt..

En nog iets, als je nu een console koopt wil je een goede toekomst, en niet dat je er over 2 jaar niks meer aan hebt.

En ps3 is veel beter voor de toekomst, als ik het met een bloem vergelijk^^ de bloem van de xbox360 is nu in bloei, maar zal binnekort uitbloeien, ps3 begint de bloem nu pas te groeien en meot nog in zijn goede periode komen.

Dus als ik console zou kopen kijk ik naar een console die over 2 jaar ook nog goed is, en niet aleen naar dit moment.

Verder is ps3 ook veel stiller, de online service is gratis en je hebt meteen een blu-ray speler wat de toekomst is.

Ik heb allebij de consoles, maar als ik er 1 weg moest doen weet ik wel zeker dat ik de ps3 hou..

jij noemt nu ook games die er nog niet zijn. als we de line-up van de 360 ernaast gaan leggen heeft de 360 er nog steeds meer. en ik had het ook over games niet over die home rommel. dat is gewoon sony's versie van second life, tenminste daar komt het op neer. het is dan wel zo dat de ps3 een blu-ray speler heeft maar de gewone DVD blijft nog wel een tijdje de standaard.

ik heb geen consoles maar als ik er 1 moest kopen zou het een 360 zijn. puur omdat het gamesaanbod veel beter is. dat is toch wel het belangrijkste van een console, het gamesaanbod. zo zou ik liever forza of dtm spelen dan GT5. ik speel ook veel liever halo dan resistance. voor mij is het wel duidelijk, maar iedereen heeft natuurlijkk zn eigen mening

Blue-ray is de toekomst en heeft de DVD nu al overtroffen.

Xbox is drm nu ook bang en gaat waarschijnlijk nu een xbox 360 uitbrengen met blue-ray.

Maar over deze discussie kan je door blijven gaan. Iemand die voor xbox is leest meer over xbox en drm als argument dat ze meer exlusive hebben terwijl dat hetzelfde is als bij ps3. deze war zal toch nooit stopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon kopen die handel. Je leeft tenslotte maar een keer.

En Gta IV is een game die je niet zomaar voorbij laar gaan. Dus ik zou gewoon een baan zoeken en als je genoeg geld hebt koop je een ps3. Een Xbox 360 zou je ook kunnen kopen. Het is je eigen keuze.. :7

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

jij noemt nu ook games die er nog niet zijn. als we de line-up van de 360 ernaast gaan leggen heeft de 360 er nog steeds meer. en ik had het ook over games niet over die home rommel. dat is gewoon sony's versie van second life, tenminste daar komt het op neer. het is dan wel zo dat de ps3 een blu-ray speler heeft maar de gewone DVD blijft nog wel een tijdje de standaard.

ik heb geen consoles maar als ik er 1 moest kopen zou het een 360 zijn. puur omdat het gamesaanbod veel beter is. dat is toch wel het belangrijkste van een console, het gamesaanbod. zo zou ik liever forza of dtm spelen dan GT5. ik speel ook veel liever halo dan resistance. voor mij is het wel duidelijk, maar iedereen heeft natuurlijkk zn eigen mening

Dat is hem nou juist! voor ps3 komen er nog heleboel toppers aan, 360 staat weinig toppers meer te wachten.

Als jij home rommel vind, ok, er zijn genoeg andere goede ps3 games. Ps3 geeft tenminste variatie en niet alleen maar shooters. En toch zul je vroeg of laat een blu ray speler moeten kopen, zo komen films nu ook neit meer op videoband uit, en met ps3 heb je al een blu-ray speler.

Verder is het natuurlijk jouw eigen mening wat jij beter vind en welke spellen je beter vind (ook als heb jij de spellen die je noemt nog nooit gespeeld) maar toch gaat ps3 een betere toekomst tegemoet, en daarom zou ik het dom vinden als je nu voor de 360 zou kiezen die juist afneemt (2008 staan bijna geen exclusives geplant die goed zijn, bij ps3 wel).

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...