The Outlaw Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 Wat is jou all time favo team? wie zet jij in jou team bepaal het hier, 12 spelers. het mogen iedereen zijn mist bekend bij de meeste dus gelieve geen amateur clubs Clubnamen hoefen niet genoemd te worden. Romero's dream team Doel: Ollie Kahn Verdedeging: Maxwell, Trabelsi, Van Bronckhorst, Heitinga Middenveld: Ballack, Sneider, Jerremies, Galasek Aanval: Roy makaay. Ruud van Nistelrooy Reageren
Baffie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 Moeten het persé voetballers zijn die nog steeds spelen? Anders is de mijne denk ik deze. Verstand van verdediging, aanval en middenveld heb ik helaas niet, dus deze 11 maar. keeper = Tafarrel spelers Johan Cruijf, Marco van Basten, Johan Neeskens, Maradonna, Franz Beckenbauer, Ronaldo, Romario, Ruud van Nistelrooy, Kees Rijvers, Maldini en Arie Haan. Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 De mijne is: Doel: Petr Cech. Verderdiging: Jaap Stam, Roberto Carlos, Johnny Heitinga en Frank de Boer. Middenveld: Ronaldinho, Arjen Robben, Zinedine Zidane en Kaka. Aanval: Ruud van Nistelrooy en Andrey Shevchenko Coach: Jose Maurinho Bank: Doelmannen: Francesco Toldo en Gianlugie Buffon Verdediging: Roque Junior, Rio Ferdinand en Alex Middenveld: C.Ronaldo, Michael Ballack (voor Romero )en Luis Figo Aanval: Ronaldo, Angelos Charisteas :rolleyes: en Thierry Henry Reageren
Thabit Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) Keeper: Olivier Kahn Verdediging: Alex, Maxwell, Stam en F. de Boer Middenveld: Robben, Ballack en C. Ronaldo Aanval: Henry, v. Nistelrooy en Kuyt Bank: Keeper: Cech Verdediging: v. Bronckhorst, Heitinga Middenveld: Galasek, v.d. Vaart Aanval: Charisteas, Ljungberg, Beckham Bewerkt: 29 januari 2005 door Mitch Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 Keeper : Cassilias Verdediging : Stam, Roberto Carlos, Salgado Middenveld : Rivaldo, C. Ronaldo, Henry Aanval : Ronaldo, Ronaldinho, Nistelrooy Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 goal:Bartez verdediging:Stam,Roberto Carlos,Maxwell middenveld:Robben,kluivert,Rivaldo aanval:v.nisterlrooij,v. hooidonk,kuyt Reageren
Thabit Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Keeper : CassiliasVerdediging : Stam, Roberto Carlos, Salgado Middenveld : Rivaldo, C. Ronaldo, Henry Aanval : Ronaldo, Ronaldinho, Nistelrooy Euh Hayate: Bij jou team mist een speler, het zelfdeals bij Tupac A. Shakur! Reageren
Tim14 Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Keeper : CassiliasVerdediging : Stam, Roberto Carlos, Salgado Middenveld : Rivaldo, C. Ronaldo, Henry Aanval : Ronaldo, Ronaldinho, Nistelrooy Euh Hayate: Bij jou team mist een speler, het zelfdeals bij Tupac A. Shakur! Zal Davids wel zijn, want die is altijd geschorst. Wel veel Kahn fans zie ik. Die man word eigenlijk te oud. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Keeper : CassiliasVerdediging : Stam, Roberto Carlos, Salgado Middenveld : Rivaldo, C. Ronaldo, Henry Aanval : Ronaldo, Ronaldinho, Nistelrooy Euh Hayate: Bij jou team mist een speler, het zelfdeals bij Tupac A. Shakur! Zal Davids wel zijn, want die is altijd geschorst. Wel veel Kahn fans zie ik. Die man word eigenlijk te oud. Ollie, Ollie zie je dat ieder een hem wel als keeper :lol: Bayern Bayern, :wub: :love: :iloveyou: *enige Feyenoord aanhang hier? Congratz* *Tim, ik duim voor je vanaaf* Reageren
Renne Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Mijn dreamteam: Keeper: Buffon Verdeding: Nesta,Kompany,Cannavaro,Dessaily Middenveld:Beckham,Zidane,Toti,C.Ronaldo aanval:Raul, Vierri Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 nu de mijne Keeper: Van der Sar Verdediging: Roberto carlos, Jaap stam,Cristian chivu en maxwell Middenveld: robben, zidane en van der Vaart Voorhoede: Van nistelrooy, rooney en ronaldo Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Cristian chivu Ooh, die ken ik nog wel! Ik vindhem zeker bij 1 van de beste verdedigers horen die Ajax heeft gehad. Jammer dat hij bij Roma zit want die presteren helemaal niks. Reageren
Na$! Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 (bewerkt) casillias mAXWELL HEITINGA KOMPANY R. CARLOS ZIZIOU RONALDHINO GIGGS R.VANISTELROOY CHARISTEAS RONALDO Bewerkt: 29 januari 2005 door marco vercetti Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Oke waar is die caps lock voor nodig? Zijn Ziziou en Kompany zeker Belgische voetballers? :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Cristian chivu Ooh, die ken ik nog wel! Ik vindhem zeker bij 1 van de beste verdedigers horen die Ajax heeft gehad. Jammer dat hij bij Roma zit want die presteren helemaal niks. waarom halen ze hem dan niet terug, kopen dan, ze kunnen nog profijt van hem halen, ik denk ook wel dat chivu open staat voor een terugkeer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.