FerryN Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Hooi, Ik vond zelf altijd dat dat lelijk dakje van de caddy afmoest. Alleen wist ik niet hoe dat moest en heb er ook geen request van gemaakt ofzo. Tijdje geleden had ik ook een Sweeper gemaakt met een schep voorop, alsof het een sneeuwruimer was, maar dit mislukte, ook hiervoor was ik bang met dit caddy-modje, maar het is toch gelukt. Tevens kwam ik op dit idee nadat ik de Pink Panther had gekeken, dat ze in Hongkong waren, dat ze ook in een golfkarretje reden ook zonder dak,Alleen leefde dit golfkarretje niet zo lang, want ze reden er het water mee in,maar hij leek vrij veel op de R* Caddy, Nog een reden van deze Caddy Net zat ik te denken of ik dat ging proberen wat ik dus gedaan heb, en er is een gaaf resultaat gekomen. De col is niet verandert, dus als je erop springt of over de kop gaat, voel jij of het spel nog steeds het dakje. Want ik weet (nog) niet hoe dat werkt. Miss als ik weet hoe ik dummy's voor spoilers,hoods en nog meer tuningparts kan toevoegen. En evt. een nieuw of aangepaste .col. Genoeg tekst geschreven, tijd voor plaatjes. Wat vinden jullie ervan? Ik vind hem goed geslaagd. Download: Klik hier voor de Caddy zonder dakje Ik zal hem ook in de Downloads sectie hier zetten, als het mag natuurlijk . Greetz Reageren
Tjerk Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik vind het een grappig auto'tje geworden Reageren
FerryN Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik vind het een grappig auto'tje geworden TY, Zit erover te denken om de handling beetje aan te passen, iets hogere acceleratie, stijvere veren en RWD te maken. Zodat je er een beetje mee kan driften Tevens zit ik erover te denken om een kartuitlaat aan beide kanten te doen, zoals je wel eens op een Muscle car ziet. Maar dit weet ik nog niet zeker omdat de Caddy een elektroblok heeft, en uitlaten horen er eigenlijk er niet op thuis. En klinkt niet eens op brandstofblok. En een kartstuur erop te maken, want wat er nu op zit is een texture. Greetz Reageren
kees1991 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Maar dit weet ik nog niet zeker omdat de Caddy een elektroblok heeft het is inderdaatwel leuk gedaan ja. in de handeling kun je niet aleen aanpassen hoe je auto moet rijden met snelhijd en stuuren. maar je kan ook kieser wat voor motor er in de auto zit. als je er bijvoorbeeld een diesel in doet dan gaat je auto ook een ander geluit maaken. snel in de master tutorial list gekeken en noedel hat er wel wat over getypt: P: benzinemotor D: dieselmotor E: elektrische motor Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ziet er vet uit. Nu heb je een leuke cabrio. Misschien kun je ook de velgen veranderen, bumperkits eronder, verlagen en hydrolica eronder zetten. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Met welk programma heb je dat gedaan? Ziet er chick uit voor de zomer in SA Ik had vroeger een Cabrio Elegy gemaakt Reageren
FerryN Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Dank jullie wel voor de reacties. @Kees, dat zal ik eens gaan proberen. Dank je voor de hulp @GTAGijsso, Miss dat er een versie komt met andere leuke velgen, maar ik ga eens kijken of ik de handlinglijn van de transfender overhaulmod mag gebruiken, dan kan je je eigen velgen toevoegen. Dat verlagen en hydro's eronder lukt me wel, maar bumperkits denk ik niet, dit is me tweede model ingame, de andere was een conversion. Ben nog een beetje noobish in modellen @ GTA_XP, Dit heb ik met 3DS Max 2008 gedaan Die elegy kan ik me nog herrineren ja, met zo'n opvouwdakje he Vind het leuk dat jullie hem leuk vinden Greetz Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ah jammer dat je m met 3ds max hebt gedaan. Anders kon ik je wel helpen met het updaten van je golfcart. Reageren
FerryN Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ah jammer dat je m met 3ds max hebt gedaan.Anders kon ik je wel helpen met het updaten van je golfcart. Ach ja, moet alleen uit zien te vinden met dummys van spoilers en zo'n zooi. Dan wil ik hem Tuneable maken @JS007, wat bedoel je, vind je niks veranderd, of wat? Greetz Reageren
Dexist Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 lol die is cool, ga ik zeker (nu dan wel zeer binnenkort) downloaden Reageren
js007 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ah jammer dat je m met 3ds max hebt gedaan.Anders kon ik je wel helpen met het updaten van je golfcart. Ach ja, moet alleen uit zien te vinden met dummys van spoilers en zo'n zooi. Dan wil ik hem Tuneable maken @JS007, wat bedoel je, vind je niks veranderd, of wat? Greetz je hebt het dak weggelaten en het ziet er een hele andere auto uit Reageren
FerryN Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ah jammer dat je m met 3ds max hebt gedaan.Anders kon ik je wel helpen met het updaten van je golfcart. Ach ja, moet alleen uit zien te vinden met dummys van spoilers en zo'n zooi. Dan wil ik hem Tuneable maken @JS007, wat bedoel je, vind je niks veranderd, of wat? Greetz je hebt het dak weggelaten en het ziet er een hele andere auto uit Ok, dan had ik het anders begrepen, Thnx voor de reacties Had niet verwacht dat zo'n simpele mod toch veel mensen leuk vinden, en dat niemand anders het gedaan had/heeft. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.