EXIT Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) omdat ik in het hardwhare subforum niet echt een reactie kreeg dacht ik dan maar bij Graphics Showroom, aangezien dit ook onder graphics valt mijn computer zag er eerst ongeveer zo uit (foto 1), maar het is een pc (personal computer) dus die moet dan ook persoonlijk worden, dus heb ik mijn computer maar een ander kleurtje gegeven (foto2), ben ook nog van plan om het rockstar logo in de zijkant te frezen en dan rode belichting in mijn computer, zodat mijn computer er grafisch in orde uitziet OUD: NIEUW: rate pleas Update: Hier weer een update van men computer: Bewerkt: 31 mei 2008 door EXIT Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ziet er mooi uit. Veel beter dan de oude. Hoe heb je dat gedaan?? Zelf gedaan of door een pro?? Reageren
js007 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 omdat ik in het hardwhare subforum niet echt een reactie kreeg dacht ik dan maar bij Graphics Showroom, aangezien dit ook onder graphics valtmijn computer zag er eerst ongeveer zo uit (foto 1), maar het is een pc (personal computer) dus die moet dan ook persoonlijk worden, dus heb ik mijn computer maar een ander kleurtje gegeven (foto2), ben ook nog van plan om het rockstar logo in de zijkant te frezen en dan rode belichting in mijn computer, zodat mijn computer er grafisch in orde uitziet OUD: NIEUW: rate pleas de pc zelf is al mooi ik vind de 2de mooier ik heb ook een hp bijna het zelfde maar de mijne is hoekiger en is grijs Reageren
EXIT Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ziet er mooi uit. Veel beter dan de oude. Hoe heb je dat gedaan?? Zelf gedaan of door een pro?? Als heb ik zelf gedaan, en ik ben er in het totaal 7 euro aan kwijt, maar nu blinkt ie temiste weer Reageren
Silverbyte Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik vind het er erg leuk uit zien, je hebt alles professioneel afgewerkt, en er zijn geen slordigheidsfoutjes te bekennen. Mijn complimenten! Reageren
kuys Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 dope:D is altijd mooie kleurcombinatie zwart en rood:) Reageren
WeeFloow Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ziet er goed uit Mooi strak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.