Joriz Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Arjen is speciaal voor ons forum bezig geweest om een nieuwe serie Grand Theft Auto IV avatars toe te voegen. De nieuwe avatars zijn te vinden via instellingen en dan avatars. Kies dan de categorie GTAIV. Het gaat hierbij om avatar nummers 019 t/m 044. Kleine indruk van de nieuwe avatars: Reageren
TheGuardian Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ze zien er prachtig uit. Keep up the good work Arjen! Reageren
Arjen Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Danku, toch hoop ik dat er nog meer artwork komt, want de artwork van nu vind ik niet echt helemaal geweldig. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik ben echt onder de indruk van deze lading avatars, mijn complimenten! Reageren
Galiorix Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Danku, toch hoop ik dat er nog meer artwork komt, want de artwork van nu vind ik niet echt helemaal geweldig. Super avaters Arjen Ik houd toch liever mijn eigen, maar mocht ik een andere willen, dan zou het er goed eentje van jou kunnen worden Reageren
M4X Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Erg nice Arjen, ze zien er vrijwel allemaal keurig uit. Hopelijk worden ze nog veel gebruikt Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Nice work Arjen! Ik zal er zeker een dragen! Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Dat zien er mooie avatars uit! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Fokking geile avatars! Echt goede prestaties! Reageren
Impulse_W Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Tenminste beter als dat wat PatrickW creeërde. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Mooie ava's Arjen. Leuk dat er weer wat nieuwe standard avatars zijn. Alleen zal ik toch mijn Tony ava houden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.