أنت أبدا ستمسكني Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 ey hoe mott de misie ik snap er niet van kan imand uitleggen hoe dat moet
DenkaanHenk Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 http://nl.wikigta.org/wiki/Wrong_Side_of_t..._San_Andreas%29
أنت أبدا ستمسكني Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 http://nl.wikigta.org/wiki/Wrong_Side_of_t..._San_Andreas%29 tanks
JasonStatham Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Het is altijd handig om even op de walktrhough te kijken. Er staan goede missiebeschrijvingen met af en toe tips en screens. Daarnaast heb ik nog wat tips voor je om de missie te halen. Ga niet precies naast de trein rijden. Big Smoke zal hierdoor niet al te recht schieten. Ge net naast de rechterrand van de treinralis naast de trein waar de LSV members op staan. Al vroeg krijg je al de eerste obstakel. Een auto, ga hier in geen geval voor aan de kant. De trein rijd er al op af en de auto zal ontploffen. Je zult volgens mij net voor de tunnel nog een trein tegenkomen. Ik heb ooit gelezen dat je door deze kan heen kan rijden. Ik kan dit niet bevestigen, het het ook nog nooit geprobeerd. Zodra je op de zelfde hoogte bevind als de LSV is het vrij spel voor Big Smoke. Daarnaast zijn er hele moeilijke - maar niet onmogelijke - manieren om op de trein te komen. En nee, ik bedoel niet cheats als jepack. Voor de eerste 2 geld wel een eis: hoge bike-skill. De andere zijn wel makkelijk te doen. Manier 1: Dit is net wanneer El Corona linksonder in beeld zal verscijnen. Je zult een jump zien. Dit is zo'n schans. het gaat hier om USJ 1. Deze moet je niet nemen. Je zult merken dat er een trap daarna is. Door over deze met volle gas heen te rijden kun je op de trein belanden. Met wat geluk zul je op de trein kunnen belanden. Let wel op dat je de Los Santos Vagos members beetje gauw moet afknallen. Want na 15 secondes ongeveer zul je een soort van paal zien. Weet niet hoe ik het even moet noemen. Dit is ook de plek waar meestal als je de missie normaal zonder deze manieren speelt een LSV member sterft. Manier 2: Hier gaat het wel om een USJ. Namelijk USJ 2. Probeer dan een soort van bocht in de lucht te maken. Het klinkt heel raar, maar het is heel logisch. De rest spreekt natuurlijk voor zich. Manier 3: Dit is een vrij makkelijke manier. En voor deze is een hoge bike skill niet zo erg van belang. Let er wel op dat je een redelijke voorsprong moet hebben op de trein. Er zal na een tijdje een splitsing komen. (zie kaart) Je zult aan je rechterzijde een zandweggetje hebben. Aan je linkerzijde tref je een verharde weg tegen. Ga op de rand van de verharde weg staan. Zodra de trein aankomt moet je van het brugje afrijden. Manier 4: Neem een erg grote voorsprong op de trein. Na het uitrijden van de tunnel moet je links rechts afslaan. rij dan naar de punt boven de opening. Zodra de trein er is rijd je er gauw op. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik wens je nog veel succes met de missie! Bewerkt: 23 april 2008 door GTA-fan2
أنت أبدا ستمسكني Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 ja het is gelukt bedankt jonges!
GTASanBanana's Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Het probleem (bij mij) is dat Smoke erg slecht schiet. Ga aan de helemaal rechtse kant rijden en dan schiet Smoke meestal goed.
Jay; Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Het probleem (bij mij) is dat Smoke erg slecht schiet. Ga aan de helemaal rechtse kant rijden en dan schiet Smoke meestal goed. Hij heeft het al gehaald, bovendien is hij geblokkeerd. Maar het kan handig zijn voor anderen in zijn situatie.
trevortjes Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 je moet eerst naar de ammo trein rijden met de auto en als je daar ben moet je die mannetjes afknallen die op jouwn gang knallen. heb je dit gedaan, dan komen er in een auto een paar ballas members en die moet je ook neerschieten. ze zeggen dan dat je op de trein moet klimmen. achter bij de trein zie je een rode marker ga daar in staan en je rijd weg. nu os jouwn taak om de bakken ammo naar de auto te gooien (sommige mensen denken dat deze auto vijandig is, dat is niet zo) probeer een paar ammo kratten naar de man op het dak te gooien. ik dacht dat je ongeveer 8 kratten naar hem moet gooien is de missie gelukt. als het je niet lukt ongeveer tot in het midden van de tunnel die kratten aan die man in die auto te geven is de missie niet gehaald.
joppie Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik denk dat jij met een verkeerde missie in je hoofd zit. Met Wrong Side of The Tracks, rijd je met Big Smoe langs het spoor en moet je vagos mensjes doodschieten die op de trein zitten. Met 'Catalyst' waar jij het over hebt, moet je inderdaad doen wat jij hebt gepost.
Bling Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Een redelijk onnodige bump, omdat de topicstarter twee maanden geleden al aangegeven heeft de missie gehaald te hebben. Daarnaast heeft de topicstarter geen toegang meer tot het forum, zoals al op een eerdere post in dit topic werd opgemerkt. Wanneer een ander persoon problemen bij deze missie krijgt, kan diegene daar een nieuw topic voor aanmaken. Zo houden we het overzichtelijk en voorkomen we dat er op oudere posts uit het topic gereageerd wordt.
Recommended Posts