Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik had een vraag over dit http://www.gtainside.com/download.php?do=c...14&orderBy=

iets naar beneden scrollen en dan F1 shangai circuit .

dit is de readme :

F1 Shanghai International Circuit MOD

=====================================================

Circuit MOD To make this version : V3.1.5 (update will continue to update) :Shanghai F1 racing MOD rider fantasy island for one-fourth

of the total project period, which is the first wave,stadiums in accordance with the "Shanghai International Circuit F1" to

see pictures and routes data by hand. making use of the time at 38 hours-40 hours plus

===================================================

installation :

hjp to "X:\San Anddreas\data\maps\"

gta.dat to "X:\San Anddreas\data\"

installation :Decompression hjp kits will be available within the package to the list of data/maps gta installation package

then under the cover gta gta.dat catalog data catalog can be installed.F1 racing venue for the beach Ferris wheel LA

Office.Thank you wish to play ~! happy with the support of the MOD

this is GTA-SA version .

======================================================

author :huanxiang H ,hjp533

author email :hjp533@tom.com

hjp533@163.com

author Forum :http://www.qhfzp.com/bbs

http://www.qhfzp.com/gta

author QQ:41608766

2006.12.02

________________________________________________________________________________

kan iemand mij goed uitleggen hoe je dit moet instaleren, ik wil namelijk er zeker van zijn dat er niks fout gaat.

bvd

Jozz

Geplaatst:
installation :

hjp to "X:\San Anddreas\data\maps\"

gta.dat to "X:\San Anddreas\data\"

installation :Decompression hjp kits will be available within the package to the list of data/maps gta installation package then under the cover gta gta.dat catalog data catalog can be nstalled.F1 racing venue for the beach Ferris wheel LA Office.Thank you wish to play ~! happy with the support of the MOD

Nou dat lijkt me duidelijk toch? De map 'hjp' moet je in de GTA SA root/data/maps/ map zetten en gta.dat moet je in de GTA SA root/data/ map zetten. Hier zul je de oude gta.dat moeten overschrjven.

Wat ze nu met dat laatste stukje bedoelen snap ik ook niet helemaal. Is volgens mij ook niet echt zo'n goed Engels. Kun je gewoon overslaan, het eerste gedeelte zou moeten volstaan.

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij werkt deze mod niet, terwijl ik de readme heb gevolgd. Hij sluit af tijdens het laden. Weet iemand waar het verkeerd gaat??

Bewerkt: door erikkie39
Geplaatst:

bij mij doet hij het gewoon, mischien is er iets fout gegaan,

als je gewoon de hjp naar data/ maps zet en de gta.dat in data zet moet hij het gewoon doen.

Anders kun je ook nog proberen om sa te herinstaleren

Geplaatst:
Bij mij werkt deze mod niet, terwijl ik de readme heb gevolgd. Hij sluit af tijdens het laden. Weet iemand waar het verkeerd gaat??

Jij zal waarschijnlijk V2 hebben.. ;)

Download >>deze<< downgrader eens, voer hem uit zodat je GTA SA V2 moddable word en probeer het daarna nog eens. :)

Geplaatst:

Jij zal waarschijnlijk V2 hebben.. ;)

Download >>deze<< downgrader eens, voer hem uit zodat je GTA SA V2 moddable word en probeer het daarna nog eens. :)

Ik denk niet dat daar het probleem ligt. Ik heb al zeer veel carmods geïnstalleerd, net als een ander driftcircuitje. Hij is dus wel moddable.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...